piątek, 20 listopada 2015

Podbicie Epony wraz z Lor C: (mega długi post)

No właśnie...

Hej Wam! :D

   Znów miałam dłuższą przerwę w pisaniu, ale cóż... Muszę się do tego przyzwyczaić. Teraz chyba cały czas tak będzie :\

Uwaga: Ogłaszam stan wyjątkowy! Na Ciastku jest full ;-;
   Przedwczoraj (jak wiecie) pojawił się nowy teren w SSO - Epona :) Zainteresowanie tym obszarem było tak duże, ale zaczęły się wyświetlać informacje o przeciążeniu serwera. Pierwszeństwo w wejściu na serwer mieli SR. Sama odczułam to wszystko na swój sposób: Po raz pierwszy w życiu musiałam użyć suwaka przy czacie ze znajomymi oraz miałam straszne lagi.
   Spróbuję krótko streścić ciekawostki z misji ;) 
   Po ugotowaniu herbaty Hermanowi, burmistrz Jarla zarzucił tekstem na podryw... Niestety tekst ten był zbyt banalny jak dla mnie :\ Nie dam mu tej nocy xD "Hejoszki piękna" to za mało... Może gdyby zawołał "Gdzie tak kopytkujesz piękna gazelo?" to może...


    Dostałam zadanie podpisać dokumenty. Za pierwszym razem nie sprawdzałam nawet ile tego muszę podpisać, ale za trzecim nawet zrobiłam screena ;_; 100 razy miałam przenosić długopis na te kartki! xDD Z początku myślałam, że na serio tyle razy będę musiała to zrobić XD


   Było tak tak dużo ludzi, że nie dałam rady ich wszystkich zignorować .-.

Tak, jestem w czyimś koniu...
Tak, nie mogłam znaleźć swojego...
    Przy kolejnych misjach SSO upokorzyło mnie jeszcze bardziej. Okazało się, że nie umiem matematyki na poziomie 1 klasy podstawówki :') 


Wszędzie te błędy orto... Nawet w mojej ksywie. Nie ładnie :\
   Potem przyszła kolej na ciekawsze misje C: Najpierw musiałam znaleźć zaginiony kompas :3


Jestę gazelo :')
Czy tylko ja "pieprzne" przeczytałam "pieprzone"? 0-o
I nie chodzi mi tu o przyprawę.
    W końcu doczekałam się na prawdę fajnego zadania. Pomysł z kompasem - genialne :) Coś nowego ;) Kiedy już wreszcie dotarłam do sekretego przejścia, zamiast przejść sama oczywiście musiałam się wrócić po grubego Hermana, który potem oczywiście został złapany (przez swoją głupotę... po co ze mną jechał? :|).
   Podczas jazdy zaczęły mnie denerwować jego zboczone uśmieszki.

Ja z hermanem w zbożu...
jakkolwiektobrzmi
W lesie przegiął ._.
Sorry, to niechcący...
No serio sorry... To nie specjalnie :')
    Zaskoczyło mnie jak Herman przeczy prawom fizyki 0-o To jak chodzi z tym wielkim brzuchem to pryszcz w porównaniu do tego, że wystarczy, że wisi pod kątem prostym trzymając się tylko nogami...

Ciekawe, ciekawe...
    Wreszcie dojechaliśmy do przejścia... Najlepsze było to, że na początku zaraz przed drzewem Herman krzyczy coś w stylu "Uwaga! Pułapka!". Zatrzymałam się za pierwszym razem, ale nic nie zobaczyłam, bo cały widok zasłaniało mi to nieudane drzewo. Za drugim razem pomyślałam, że skoro nic tam nie było to nie ma sensu się zatrzymywać (wkurzyłam się, bo za pierwszym razem byłam prawie na szczycie).
   Ciekawe jak to wyglądało z boku: Ja, pędząca cwałem i nagle się zatrzymuję zdziwiona lawiną skał.


   Troszkę zasmuciło mnie, że nie przejdę tej trasy z Lorgiem, ale z drugiej strony może to i lepiej, że nie widać było tego całego tłumu? :3


   Z Lorgiem spotkałyśmy też kilka czytelniczek naszych blogów C: A zaraz potem szalona ucieczka przed GED...

RUN FOREST! RUN!
    I tak oto po kilku miesiącach od odwiedzin tego terenu (potem odwiedziłam tereny tylko od strony bagien), widzę go ponownie dostrojonego w całości :') Powiem jedno... albo więcej... Te postacie są dziwne xDDD Te ubrania... Ładne aczkolwiek nietypowe XD I jeszcze te kody do bram: lew, wąż, żuk, koń... XD + jak zauważyła Lor, postacie mają nazwiska! 0-o

    No, ale teren jest też ładny... No tak trochę... Nawet...


ŚWIETNY JEST.


Kolejny post już jutro C;
Do zobaczyska :D

18 komentarzy:

  1. Z uśmiechem przeczytałam ten post xD
    Epona wygląda bardzo ładnie :3 Zadania ciekawe (Najlepszy PedoHerman xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mam takie pytanko: cos tam przeglądam FB i widzę, że na jednej stronie z kodami ktoś wstawia kody z gazetki (nie wnikam... Może nie wie, że one działają tylko raz, nwm), ale chodzi mi o to czy znów są kody na SR w gazetkach "W Siodle"? O.o Orientuje się ktuś? Jak tak to jestem happy happy happy happy happy! Chociaż na pewno i tak bd one leżały i czekały na Święta na przerwę w nauce :c. Ale i tak tęsknię za SSO, Liv Bravedawn - pamięta ktoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny! Jak zwykle z resztą. Ide skoczyć z dywanu na podłoge i schować się pod łóżkiem. Pozdro #NiewiadomoKto

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy pisalas o kilku czytelniczkach mialas na mysli oczywiście mnie, prawda? c: Post ciekawy, interesujący, poruszający oraz bardzo wzruszający. Pozdro z kanapy

    ~Courtney Bluetree (i jej piekny fiord z bialym oglowiem na którymś tam zdjęciu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, zabierać Hermana w zboże..
    Możesz wykreślić to z listy moich fantazji :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super megadługipost :D
    Te postacie mają te ubrania takie... średniowieczne o.O Mi to tam nie przeszkadza, jest to po prostu... dziwne.
    Mmm, już zbieram kasę na jakiś królefffski strój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Załamka, kolejne questy dopiero w środę ;-; Ale jest trochę czasu na robienie repu, która w sumie nie jest aż taka zła...
    ~Anieł Grinstareł Szpieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądzrze prawisz mój zastępco /Dżastin the szpieg

      Usuń
  7. Julgu Ogórgu, ty na Miodeł przeszłaś?

    ~Alegzandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? 0-o W życiu ;-; Przecież na ciastku jest klub...

      Usuń
  8. Wiem że nielogiczne, ale to zdjęcie... .-. No nie ważne, Alegz wariuje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. No co ty , Herman nie spadł , bo ma bardzo dobry dosiad xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś ten bordowy sweter ? Już wszędzie szukałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na czarnym tle jest napisane : ŚWIETNA JEST.
    Juhu ja spostrzegawcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy to zaznaczyć. Woglę nie jesteś spostrzegawcza :)

      Usuń