sobota, 28 listopada 2015

Wycieczka do Lasu oraz podbijanie sekretnych lokaliazacji...

Siemson! :3

   W ostatnim tygodniu napaliłam się na sekretne lokalizacje i na odnalezienie gwiazdek, które były na prawdę dobrze ukryte ;-; Z sekretnymi lokalizacjami pomogła mi Lor (romantyczne zdjęcie u góry) a z gwiazdkami Tatiana, która ma na prawdę dobrą pamięć :o

Takie pikselowe widoki są na prawdę miłe dla oczu :')


   Próbowałam potem drugi raz dostać się do tej świątyni koło Wielkiego Wybuchu, ale próbowałam 6 razy i nic xD Pech widocznie. 
   Po długich przemyśleniach, zmieniam wraz z klubem serwer z Ciastka na Lasek. Po prostu kiedy nie można normalnie wejść do sklepu w JCP przez lagi to już traci się cierpliwość. Byłam już na wszystkich "dolinach" (ciasteczkowa dolina i miodkowa dolina xD), więc teraz czas na las ;)


   Do zobaczenia ;>

15 komentarzy:

  1. UFF �� Nie mogłam wejść na Ciastko, wiec teraz jest mi łatwiej �� NIE WYWALILAS MNIE Z KLUBU, nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, przenoszę się!

    ~Alegz A

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczko, Miodek, Las, ciekawe co jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprowadze cie do Swiątyni :3 łądne są tam widoczki, często tam chodzę :/dżastin

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że klub dołączy do mnie w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki trochę krótki ten post :\ teraz nie bd mogla z tb na sso pisac, bo PW jest na ciastku..ehh :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam o czym się rozpisywać xD Chciałam tylko poinformować znajomych, że zmieniam serwer. Możesz pisać listy na skrzynkę w SSO ;)

      Usuń
    2. A no tak.. da sie pisac listy na skrzynke :') (ej, ogurek - w tytule posta pisze "lokaliazacji" zamiast lokalizacji.. musialam ci to powiedziec, zanim powiedza ci to zakapturzone istoty) Pozdro dla cb i widzow Marco.

      Usuń
  7. Och, dziwne, bo ja takiego błędu nie mam, Ogórgu o.O ...
    Ani lagów.
    No, ale jak superowe OH się przenosi, to i ja! :D Mam nadzieję, że klub się nie rozsypie. W końcu trochę na cs będzie łatwiej ^^'
    ~Anieł Grinstareł

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie chcesz/nie możesz przyjąć mnie z powrotem do klubu? /Julie Monsterburg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ zostałaś z niego usunięta nie tylko ze względu na to, że nie było Cię na SSO, ale na to, że prawie się nie odzywałaś

      Usuń
  9. To skoro klub to ja też :) Do lasku idziemy wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh...
    Wszyscy fajni oprócz mojego klubu, no oczywiście no XD) idą na lasek .-.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ho hej ho do lasu by się szło!:)

    OdpowiedzUsuń