niedziela, 6 grudnia 2015

Zasada 5 sekund i wywód o grafice gry...






















Dobry! :)

   W zasadzie nie wiem jak by tu zacząć, bo zanim otworzyłam bloga rozmyślałam nad różnymi rzeczami i nie chcę, żeby wyszło jakoś dziwnie czy cuś xD  Zastanawiałam się jak to właściwie się stało, że postanowiłam nie pisać na blogu zakładki "O sobie". Właściwie to postanowiłam ją najpierw usunąć, bo takowa była... No nie ważne... Nie zagłębiajmy się w psychologię i sekrety umysłów, bo zrobi się dziwnie xDD

   
Nie jesz kiełbasek z ziemi?!!!! Serio?????
   Chciałam zaznaczyć, że na prawdę lubię Harrego Pottera... SSO chyba też go lubi :D Przedstawiam Wam nowego Nimbusa 5000 :')
Teraz tylko wystarczy go złapać xDD
   Niestety po złapaniu go przez zwykłego mugola, Nimbus 5000 staje się zwykłą miotłą :c Cusz... To może lepiej jak przystało na porządnego obrońcę świata Jorvik, wróćmy do robienia kiełbasek ;)
Latające Kiełbasy 6: Zasada 5 sekund
(Zasada 5 sekund głosi, że jeżeli podniesiesz jedzenie z podłogi w ciągu
5 sekund, możesz je bezpiecznie zjeść, ponieważ nie zostało jeszcze skażone
C:)
   Bardzo dużo osób wypowiadało się na temat wykonania Epony. Większość tych opinii jest pozytywna, więc i ja się wypowiem :) Prawda jest taka, że cała gra po ostatnich aktualizacjach jest dokładniejsza, ale i tak w SSO brakuje niektórych rzeczy... Przykładowo poniższe zdjęcie. Wspaniały efekt 3D.



   Ale niestety kiedy biegnę po tym terenie to tego nie widzę. Tutaj właśnie powinny rosnąć takie roślinki, ale nie powinny one być płaskie :\ Jest wiele takich miejsc. Bardzo bym chciała, żeby w SSO pojawiła się także pogoda. Byłoby fajnie, gdyby np w czasie jakiejś wielkiej ulewy można było stać tylko w stajni albo jeździć, ale tylko z derką... No ale o tym co chciałabym w grze można by zrobić osobnego posta ;) A wiadomo, że jeśli to wszystko zostałoby dodane to pojawiły by się niewyobrażalne lagi oraz gra miałaby z 10 TB ;p


   Galopowałam troszkę po Eponie i ogarnęłam kilka faktów...
1. W Kotlinie Strażników będzie najprawdopodobniej punkt kulminacyjny całej fabuły
2. Źródło Lustrzanych Bagien pochodzi z Kotła i pewnie będzie z nim jakaś misja


 3. Kolejnym terenem, który zostanie otwarty zakładam, że będzie kolejna część UH. Te białe klify czy coś w ten deseń.


4. W Eponie najtrudniej jak dotychczas wbijać reputację. Pamiętacie wbijanie reputacji w Moorland, bo ja nie? Reputacja w Eponie jest moim zdaniem śmieszna. Jak wchodzę do gry to myślę: Czeka mnie wbijanie repu... Nawet reputacja u GED stała się łatwiejsza do wbicia! No LOOOOOL!

Ciekawy sposób gonienia dzieci, nie? :3
Tak, uwieczniłam tą chwilę xDD

Lecę już, bo kaszel mnie wykończa :\ #chorzy_w_weekend_lonczymy_sie
Do zobaczyska jak już wyzdrowieję C;

5 komentarzy:

  1. Alegz szczęśliwy (uwieczniona chwila) :')

    Pozdrawiam JA c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś na mojej liście 5 najlepszych blogów ever!

    ~Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda była by super *-* Albo tak, że możesz ją wyłączyć, a potem włączyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżastin the szpieg został uwieczniony

    OdpowiedzUsuń