piątek, 25 grudnia 2015

Spotkanie sylwestrowe, wycieczka z Lorgiem i fryzjer w JCP :)





 Hej Wam! :D

   Na wstępie od razu opowiem Wam na szybkości o spotkaniu sylwestrowym. Pewnie wiele z Was spędza sylwestra "z TVNem". Chciałam zaprosić wszystkich takich noł lajfów albo po prostu tych, którym ten sylwek po prostu wyszło spędzić w domu, na spotkanie sylwestrowe w SSO. Nie obiecuję nic konkretnego, wszystko zależy od ludzi, którzy przybędą ;) Może wybierzemy się gdzieś po za dostępne granice SSO, a może będziemy siedzieć w jednym miejscu i spędzimy te godziny na rozmowie...
Nie mam pojęcia. Przyjdźcie to zobaczycie :)
   SERWER: EMERALD FOREST
   Miejsce zbiórki: Najwyższe piętro w zamku FP, to takie z balkonem
   Czas: Sylwester (jakby ktoś miał wątpliwości -31 grudzień), zbiórka o 22.00. Około 22.15-22.30 planujemy gdzieś już wyruszyć.
   Coś więcej: Możliwe, że będziemy wchodzić na jakieś tereny niedostępne dla innych (ja chciałam iść do Kotliny Strażników/Świątyni i prosić o hajs na keyboard lub gitarę, na Nowy Rok, ale to jak ktoś będzie chętny XDD), więc wtedy pewnie będziemy dzielić się na dwie grupy: jedna organizatorka i ludziki idące na jakiś zamknięty dla innych teren i jedna organizatorka i ludziki nie idący tam. Jednak na pewno potrzebne jest na to spotkanie SR. Tego nie da się ominąć, wszyscy wiecie jak jest...
   Przydałoby się mieć 12/13+ lat, bo jak jakieś dziecko będzie narzekać, że chce się bawić w dk to chyba zabiję... ._. 
   Jeszcze kwestia zasady 3 minut: Jeśli w trakcie przejścia w jakieś inne miejsce kogoś wywali to czekamy 3 minuty na niego, a potem ruszamy dalej czy wbił, czy też nie. To po to żeby niczego nie opóźniać i wyrobić się w pewne miejsce do północy :3 Jeśli ta osoba wbije jakiś krótki czas po tym jak ruszymy to organizator może jej powiedzieć, gdzie będziemy mieć jakiś następny przystanek, ale nie musi, bo zakładając, że będzie z kilkanaście osób i nagle 5 z nich wywali z gry to będzie trudno wszystkich doinformować, w którym miejscu dokładnie jesteśmy i ile tam będziemy...
   Jeśli ktoś będzie chciał z nami imprezować w trakcie trwania wydarzenia to oczywiście zapraszamy :D A jeżeli macie jakieś pytania co do sylwka to zapraszam do komentarzy, możecie pytać o wszystko (co dotyczy spotkania) xD
   Możecie też zabrać fajerwerki, kosze piknikowe i kiełbaski, bo być może będziemy mieć jakieś przerwy podczas których będziemy czekać na spóźnialskich ;)

Ni mom nogi :c

    Wczoraj wraz z Lor wybrałam się ponownie do Gór Jora. Niestety nic się tam nie zmieniło, z czego wnioskuję, że ten teren jak na razie zostawiają w spokoju.

Wyspa koni C:
    W trakcie wycieczki coś jeszcze przykuło moją uwagę:

Czyżby jednak kroiło się jakieś porządne miasto? :>

    W każdym razie coś na pewno kroi się w JCP, a mianowicie fryzjer ;D

Górny prawy róg screena

  Do zobaczyska! ;D

49 komentarzy:

  1. Super! Przyjdem :3
    Biedna Juleg, została kaleką...
    ~Anieł Grinstareł

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm , Juleg... Ciekawe z tym fryzjerem w JCP. Kiedyś czytałam na jakimś blogu/stronie ( nie pamiętam dokładnie ),że ktoś gdy miał lagi zobaczył taki naturalny , ładny ale jeszcze niedopracowany warkocz. Może szykują się nowe fryzury i ten fryzjer z centrum /dżastin the szpieg

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przyjdę i bardzo chętnie rozwalę blokadę moimi szpiegowskim mocami, a potem zjeeeeeem Dark Core-owców, takie pyszne mięcho...:P Jakby co to się do DC wybiorę po cudofffffnym zpodkanju, a potem przedrę przez ścianę w JCP i obrabuję fryzjera, bo był niegrzeczny i chował się przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ci pomogę moimi mistrzo szpiego skryto bójco dżastinowo -medżik mocami /chyba się domyslacie 8) dżast

      Usuń
    2. Już szykuję małe sztuczki do wdarcia się i zmuszenia fryzjera, żeby mnie uczesał w magiczną fryzurę, tak wgl to ten fryzjer używa magii? No skąd ją zna? o.O

      Usuń
    3. No nwm.. O.o któryś ze szpiegów wszystko zdradził :< .../dżast

      Usuń
  4. Poszłabym, gdyby nie to, że z Lasa bym na ciastko nie wróciła :"D
    Skoda.
    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na 100000000000% przyjde, będę na AQH
    -Zelda Orangegren

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie fryzjer.Mam nadzieję że się postarają i dodadzą nowe fryzurkie yay!!Co do sylwestra postaram się być punktualnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję się pojawić! :) W grze jestem - Selma Whalehome.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie będę mogła przyjść :c Ja jestem na ciastku, a jak wszyscy wiemy - z Honey lub z lasu nie można wrócić w tej chwili na cookie :\ Btw pod którymś postem sso na fb taka jedna napisała ciekawą propozycję - "Skoro servery sa przepełnione, to zróbcie tak, że kto nie kupi sr lt to po prostu usuwa mu sie konto". Jestem straszną egoistką, więc mi się ten pomysł podoba XD A co ty o tym myślisz?

    ~Mariusz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej jak by było jak SR LT mieli pierwszeństwo, albo dla tych co nie mają oddzielny serwer

      Usuń
    2. Myślę, że lepszą alternatywą było przeniesienie kont, które nigdy nie miały SR, tzw. nobów na inne serwery. Ciastko by się oczyściło troszkę :3

      Usuń
    3. Ale ta osoba jest egoistką, a na dodatek wcale nie myśli.
      No serio. Gdyby nikt nie kupowałby sr, to SSO miałoby mniejsze zarobki XDD

      Usuń
    4. Juleg, ciekawy pomysł. Mogliby w sumie uzbierać trochę kasy na kolejny serwer, chociażby taki mniejszy i przenieść wszystkich nobów z Ciastka do niego...
      I teraz jakby tak sobie pomyśleć - dość duża część graczy na Ciastku to nie sr, a większość z nich nie wchodzi już na SSO/bardzo rzadko wchodzi [*]

      Usuń
  9. Tak straaaasznie chciałabym przyjść, ale u mnie w domu na sylwestra zawsze musi być jakaś impreza, i będę musiała tam siedzieć przy gościach, a świętego spokoju nie zaznam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba przyjdę ale nie mam Epony :C ( jestem w kl więc powinnam przyjść)
    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie przyjdę, choć życzę wam udanej zabawy.
    Ciastko foreva. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu usunęłaś zakładkę POLECANE BLOGI? Mam nadzieję, że mi odpiszesz, a nie, że będę musiała czekać 1-2 miesiące................................ - Anonek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zrobić miejsce na nową ;p Polecane blogi są teraz z boku bloga

      Usuń
  13. Uuu... buu... czemu na lasku ???? I'm sed ... jestem smutna :((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się załapie XD
    Mam pytanko, tylko że nie dotyczy sylwestra. Jakie zad. trzeba ukończyć żeby mieć zadanie z tym psem u Tyry?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uh może będę Ale nie mam Epony bo to dopiero 14 lvl..
    Co do fryzjera to mi się podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym przyszła na spotkanie, ale jestem ba miodku, i nwm czy jak przejdę na ten czas na emeralda to miodek się nie zapełni to tego czasu?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie czy będę mogła wrócić na miodek xd

      Usuń
    2. Na pewno będziesz mogła wrócić xD

      Usuń
    3. Ja byłam na ciastku a teraz jestem na lasku i nie mogę wrócić na ciastko ;(

      Usuń
  17. Hej! Tak dłuuugo szukałam klubu, w którym są trochę starsze osoby niż 9-latki (nie to, żebym miała coś do 9-latków :v). I już w sumie się pogodziłam z tym, że w każdym znajdą się jakieś "młodsze" osoby.. Aż tu nagle, wpadła na Twojego bloga i patrzę, że masz klub 14+ o.o I tak sobie pomyślałam: "A może by tak spróbować???"
    No więc: czy znalazłoby się 1! miejsce? Dla mnie?
    PS Na razie jestem na Miodku, ale już dawno chciałam przeskoczyć na inny serwer .-.
    PS2 TAK, mam skończone 14 lat :D
    PS3 Już parę ładnych lat temu :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :) Mamy jeszcze sporo miejsc ;)

      Usuń
    2. Świetnie, w takim razie chętnie dołączę ^^

      Usuń
    3. To witamy ;D /dżastin the szpieg

      Usuń
  18. Ale ja mam 10 lat :( sed story. Byłabym ale granice wiekowe tak to ok xD
    Eleliusz

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę wrócić do klubu? Mam teraz dużo czasu, postaram się więcej odzywać (niestety jestem dość nieśmiała, nawet przez internet). Twój klub jest najlepszy :) /Julie Monsterburg

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdradzisz tajemnicę,jak zrobiłaś efekt obszycia na nagłówku?

    Może jakiś program lub jakiś trik w html?

    OdpowiedzUsuń
  21. Juleg :c pisałam Ci na znaj że się zgubiłam przez tlum i gdzie jesteście.. a ty nie odpisywałaś a tak czekałam na to spotkanie! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie mogłam odpisywać każdej osobie, która się zgubiła. Z 10 osób pisało mi na znajomych, 3 na grupie + klubowicze, nie mówiąc już o Pogadaj, gdzie musiałam wszystko ogarnąć. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się to jakoś lepiej zorganizować :\

      Usuń
    2. Czasami , gdy jest duzo osób w jednym miejscu niektórych nie widzimy i nie możemy zobaczć co piszą na chatcie :v /dżast

      Usuń