piątek, 1 stycznia 2016

Sylwetrowe spotkanie :3

Piękny widok :')

Hej Wam! :D

   Wreszcie odespałam po wczorajszej imprezie :3 Było... dziko XD Głównie przeze mnie, bo wywaliło mnie w ciągu spotkania z 5 razy. Wina słabego kompa, a może i nawet neta :c 
   Pierwsza moja reakcja to: WOW ILE LUDZI! Myślałam, że w rezultacie przyjdzie kilka osób z klubu, jakieś znajome i ich znajome, ktoś z kanału Veroniki, a tu... Łaaa! z 15-20 osób *-* Moja druga reakcja to: Jak ja to ogarnę XD 
   I rzeczywiście... Było leciutko trudno ;_; Dużo osób pisało o przyjęcie do klubu. Pisali wszyscy wszędzie xD Na Pogadaj, na Znajomych, na Globalu, na Grupie i na czacie klubowym D:  


    Veronika zasugerowała, żeby wybrać się na SP, a Dżastin zaproponowała piknik koło młyna Willa, na piknik, co uwolniło mnie wreszcie od jednego z czatów (globalnego, na którym niektórzy wręcz spamili: "GDZIE JEST SPOTKANIE", przez chwilę nawet nie wiedziałam czy chodzi o moje, czy też o jakieś inne).


   Kiedy byłyśmy w połowie drogi coś mnie tknęło. Zajrzałam do inwentarza. Tak. Zapomniałam kupić kosza piknikowego i kiełbasek .-. Zapytałam Veroniki czy ma jakieś. ... Byłam w czarnej... rozpaczy ;_; Zwłaszcza, że ogarnęłam dzień wcześniej karmieni koni bez potrzeby kupowania siana. Na szczęście ktoś użyczył swojego xD
   Jeśli chcecie wiedzieć jak to zrobić, to wystarczy poszukać na YT.

Kocha mnie :')
   Z Młyna Willa ruszyłyśmy do Epony, aby się pomodlić. Podzieliłyśmy się na dwie grupy: Epona i Jalaheim. Zabrałam swoją grupę i ruszyłyśmy się nawracać :>

   Szczególnie zapadła mi w pamięci niejaka Zelda, która ciągle we mnie wchodziła (?) 0-o


   Devora zgłosiła się na ofiarę, która złożyłyśmy bogom uprzednio wykonując odpowiedni rytuał.

Devora zmartwychwstała xD
    Potem ruszyłyśmy przez bagna do grupy Veroniki, co zajęło 2 razy więcej czasu (mea maxima culpa). Chciałam powystrzelać swoje fajerwerki, ale okazało się, że w Stajni Jorvik nie ma miejsca na fajerwerki (mogłam przysiąc, że kiedyś tam były :\).

Sporo tego ludu xD
   Popłynęłyśmy promem do FP, gdzie wystrzelałam większość swoich zapasów :3


    Po jakimś czasie przeniosłyśmy się do Jodłowego Gaju. Pojechałyśmy tam na pieszo, bo doszłam do wniosku, że pewnie gdybyśmy użyły transportera to połowa grupy mogłaby się gdzieś zapodziać ;-;


   Wpadłam na pomysł, żeby podzielić się na grupy i zrobić wyścig Jodłowego Gaju xD Z tyloma ludźmi było ciekawie :3 Trochę jak cs. Szkoda, że grupy mogą mieć maksymalnie 5 osób :\

   Wstąpiłyśmy na chwilę do restauracji, głównie dlatego, że musiałam pogadać z Veroniką, czy już wybieramy się do miejsca docelowego, czy też coś jeszcze organizujemy. W końcu i tak dotarłyśmy do miejsca z widokiem na prawie całe Jorvik około 20 minuty przed północą.

   Podsumowałyśmy 2015 rok, każda ze swojej perspektywy, pozabijałyśmy się trochę i przystąpiłyśmy do odliczania C:

   Ogólnie było super, jeszcze raz każdemu z osobna chciałabym podziękować za to, że przyszedł :) Było dziko, ale fajnie xDDDD
Szczęśliwego Nowego Roku! :D
Do zobaczenia! :)

39 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie mogłam przyjść :(. Ale dobrze, że się świetnie bawilyscie ^^. I w stajni Jorvik są te miejsca na fajerwerki, koło areny ;).

    ~Cou Bluetree

    OdpowiedzUsuń
  2. To dzast zasugerował by iść do Willa Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Heuh , było zaje ;3 i to ja powiedziałam że jedziemy do Willa xD dżastin the szpieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi, że ogólnie wcześniej Veronika powiedziała, żeby pojechać na Polanę, a ktoś (teraz wiem, że chodziło o Ciebie xD) zasugerował Młyn. Na jedno wychodzi, ale poprawiem :3

      Usuń
    2. Rozumiem XD #wszystkiegosięczepiamispraiwamproblemXD /dżast

      Usuń
    3. #nowlasniebardzopozdrawiamkota

      Usuń
    4. #noisuper /dżast

      Usuń
  4. Oooo, było suuuper :D I tak całkiem dobrze wszystko ogarnęłaś xD Najśmieszniej i najgorzej było z osobami "a gdzie jest pani Ola???" xDD .-.
    8)
    Dziękuję za ten czas <3
    ~Anieł

    OdpowiedzUsuń
  5. KC ciastko.
    Za dużo tych bobów w grze...
    Zrobiliby serwery dla nie sr ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, super że zapadłam ci w pamięć, a wchodziłam w ciebie, ponieważ lubie wchodzić w innych (wiem dziwne)
    -Zelda Orangegren

    OdpowiedzUsuń
  7. Julgu, pomyliłaś się. Pozwolę sobie skopiować fragment posta.
    "Potem ruszyłyśmy przez bagna do grupy Veroniki"
    Naszą grupę prowadziła Valentina a nie Veronika ;D
    ~mmyszka
    PS: Dziex za przyjęcie z powrotem do klubu ;)
    PS 2: Jestem Ivy Mouseland tak btw..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo to Veronika była współorganizatorką rajdu, a nie Valentine

      Usuń
    2. Julia to ja prowadziłam.Bo inne osoby nie chciały :)


      ~Valentina Puppylund

      Usuń
  8. Było cudownie i są tu zdjęcia jak tańnczyłam i przewidywałam przyszłość :D A te że mną uciętą takie makabryczne...

    ~Monieł Szpieg

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak długo nie zaglądałam na Twojego bloga...Muszę nadrobić zaległości w czytaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A JA TAM NE BYŁAM! BO BYL TLUM I JA SIE ZGUBILAM :( A TY NIE ODPISYWALAS.. a tak długo czekałam :( cuż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja wina, już tłumaczyłam dlaczego tak było. Zawsze można było się pilnować xD

      Usuń
  11. Szukam na yt tego sposobu że sie nie kupuje siana do karmienia konia

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNIE BYŁO! nie będę pisać, kim jestem, bo pewnie i tak mnie nie pamiętasz XDDDD ale naprawde, TO NAJLEPSZE CO BYŁO W SYLWESTRA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha było super! Jest zdjęcie ze mną jak tańczyłyśmy ,,dzikie densy" xd Wykorzystam kilka zdjęć na mojego bloga. Oczywiście podam źródło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A kiedy to bylo? Bo ja niewiem,

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że byłam gdzie indziej =/
    /Viktoria Cloudgren

    OdpowiedzUsuń
  16. Na jakim serverze jestes? I czy zmieniasz czasem servery?

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję że mnie nie było :c
    Niestety, nie zawsze się da. Smutno mi.

    Miszcz smutania - Alegz

    OdpowiedzUsuń
  18. było superancko! Bałam się że nie będę mogła iść na spotkanko ale jakoś namówiłam rodziców żebyśmy nie wychodzili na strzelanie fajerwerkami xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziwne....byłam o tej samej godz na sso XD
    Z kol B)
    ~~Lilek (Której nie znasz B) )

    OdpowiedzUsuń
  20. Juleg, kiedy wstawisz następnego posta?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń