czwartek, 29 października 2015

Halloweenowe szaleństwo xD



Na nocnym niebie chmury się kłębią.
Noc mnie ogarnia, pieści swą głębią.
Podmuchy wiatru liśćmi targają,
Szeleszczą, huczą, zawodzą, grają...
Chłód mnie przenika do szpiku kości...
Ciemność rozgrzewa - kocham Ciemności... 
~Blake William "Mroczny hymn"

Witam serdecznie! ;>

   Nie wiem czy wymyśliłam już kiedyś bardziej badziewny tytuł niż ten... no ale trudno się mówi i żyje się dalej ;D Ten post zaczęłam pisać już... tydzień temu. Dlaczego teraz go kończę? Ha! O nie! Nie przez moje lenistwo! Oj nie... wręcz przeciwnie. Brak czasu i tyle, więcej mówić nie będę, bo zgaduję, że wszyscy zazwyczaj za dużo go nie mają ;)




   Chciałam szybciutko wspomnieć o misjach. Kiedy zespół SSO już wspomniał w aktualizacjach, ostrzegł, że misje mogą być przerażające od razu nastawiłam się na krew, latające członki i mroczne scenki grozy :'))) I w tym momencie pojawia się mój głos rozsądku: "Julka, ogar, to gra dla dzieci, a nie The Forest czy Slenderman" ;-;

I kiedy stoi się w takiej odległości, a ona nagle prosi o podwózkę,
już wiesz, że coś jest na rzeczy...
   I w tym momencie nagle BUM JEB SZAKA LAKA BUNGA i mamy...

CZARNO GEMBEEE xDDD
   Także jak przystało na porządnych tchórzy, uciekamy...

Od razu przypomniał mi się wyścig Złotego Jabłka
z czarownicami xD
   A teraz najśmieszniejsza sytuacja życia... Już pod koniec zadań, które robiłam z Lor (to ważne) zapomniałyśmy wziąć posążek i zanieść go do przemytników. Wróciłyśmy do lasu. Lor wyszła z gry, bo miała coś do załatwienia a ja zaznaczyłam zadanie i pobiegłam do nory przemytników i wtedy ogarnęłam... Loreg rzeczywiście zapomniała wziąć posążku... i nie chodziło o zaznaczenie tylko o kliknięcie na niego ;-; Mój musk otrzeźwiał i skojarzyłam, że jestem o jedno zadanie do tyłu od Lorka. I tak właśnie musiałam się wrócić raz drugi po głupie zadanie...


   Kilka dni później weszłam do gry z przekonaniem na nudny trening, repu u GED (mam już popularną :D), cs i inne pierdołki. Ale, ale, zapomniałam, że mam klub xD Holly podsunęła mi myśl, żeby po prostu powłóczyć się po Zapomnianych Polach. Dawno czego takiego nie robiłam, więc pomyślała: "Czemu nie?". 


   Jednak rzeczywistość troszeczkę odbiegła od planów...
   Pozytywnie, rzecz jasna ;)


   Urządziłyśmy sobie z dziewczynami ognicho :3 A potem, kiedy już zapakowałam kiełbaski do kieszeni i chcąc w spokoju spożyć mój łup, rozpoczęła się gonitwa... Całą sprawę miał rozstrzygnąć wyścig, który wygrałam, ale w końcu sprawa nie została do końca zamknięta xD


   Kiedy nie trenowałam nowych koniełów to łapałam duszki, ale tylko te z ubraniami z zestawu i duża ilością pieniążków xD Także prezentuję tegoroczne zestawy halloweenowe C:


   I to już koniec na dziś ;) Niebawem (to wiem na pewno) kolejny post o pewnym tereniem, albowiem...

Tak, wiem, makijaż jest świetny... A moja
karnacja wogle się od niego nie różni... Nie wiem
czemu wogle przyszło mi to do głowy... ;_;

ŁRAMU EIN PCJ Z GUB - Zagadka dla inteligentnych ;p

12 komentarzy:

  1. Mądra ja też zostawiłam posążek i jeszcze łódkę do kompletu! Bez Ani by mi się nie udało. A odnośnie klubu: mam jeszcze okres próbny? No tak trochę dziwne, bo miałam po tygodniu być członkiem, a już jestem dłużej i nadal mam stajenną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozgryzłam zagadkę... Czyżby Ajnsztajn? XDD

    ~Alegzandra Archweb

    OdpowiedzUsuń
  3. :O kurde, a my go już zakopaly! POGRZEBALISMY ZYWCEM BUG Z JYCYPY! Btw tez zostawiłam ten posazek w lesie i dopiero w jaskini sie skapnelam ze trzeba go wziasc :') i mam male pytanie: ile masz pd?

    ~Cou Bluetree

    OdpowiedzUsuń
  4. BUG Z JPC NIE UMARŁ

    OdpowiedzUsuń
  5. Huehue , CZARNA GEMBA ! MUDŻYN ! /dżastin the szpieg walczący z plagą czarnych gąb

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na szpiega przystało odpowiem na zagadkę : BUG Z JCP NIE UMARŁ ;) /dżastin the szpieg

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jednak jestem inteligentna!
    Szkoda, że nie mogę wejść na sso od aktualizacji ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) wiesz może gdzie kupić skarpety jeździeckie dla postaci w SS?

    OdpowiedzUsuń