środa, 14 października 2015

Oh! - klub Opal Hearts :D

serca ze str: www.kingmanarts.com

Witam! :)

Chciałam dać ogłoszenie albowiem (mój) klub Opal Hearts (OH xD) poszukuje osób powyżej 14 lat :)
Zalety klubu:
  • Brak stroju i koni klubowego - pełna dowolność
  • Nieobowiązkowe rajdy, gry (slender itp.), obowiązkowe udzielanie się na czacie
  • Rządy sprawują liderki i właścicielka (nie ma rządów absolutnych xD)
  • Przyjmujemy tylko powyżej 14 lat (przy wyjątkach obowiązuje okres próbny)
   Jeśli chcesz dołączyć do OH (ten skrót jest świetny XD) wyślij mi wiadomość na skrzynkę (w sso) lub napisz do jednej z liderek, jeśli takową zobaczysz:
Właścicielka - Julia Wilknight
Liderki - Lorraine Northdawn oraz Samantha Darknest

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Klaudia , Mia usuneła. :/ / dżastin the szpieg

      Usuń
    2. dzastin ty to wszędzie jesteś

      Usuń
    3. Nom . Jestem na każdym blogu od znajomych :D

      Usuń
  2. Ja bym chciała dołączyć, ale jestem za młoda :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mnie ograniczasz :'< Też bym chciała dołączyć!

    ~Alex Archweb

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ograniczenia :'< Też chciałabym dołączyć, ale...
    - okres próbny musiałby być.
    - wchodzę tylko w weekendy.
    - o różnych godzinach, nie zawsze mogę...
    No i przypominam że mam mniej niż 1 mm do 16 poziomu (ach ach) i wszystkie tereny odblokowane :]
    Pewnie stwierdzisz że nie czytam ze zrozumieniem (no bo było że na priv w sso) ale nie mam pewności czy w ogóle mam szanse do klubu :<

    ~Alexandra Archweb

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja 15
    Elise Shortland

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę dołączyć Jula ?
    ( A co z North winners? )
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie możesz ;_; Ludziska, nie pytajcie mi się, po prostu piszcie na skrzynkę ;p NW się rozwalił ._.

      Usuń
  7. Moge iść na okres próbny? :D Bo niestety za młoda jestem

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde mam 13, mogę na próbny :D?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę dołączyć ?

    // Lizbath Sweetstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liz :D Ja mam cie dalej w znaj. Zaraz Julce napisze xd /Dżastin the szpieg

      Usuń
  11. Witam, Czy mogłabym dołączyć ? . Jestem Aktywnym graczem gram codziennie ok. 16-19 lub 15-20 :D wiem bardzo długo. Mam w realu lat 14, jeżdżę konno i nazywam się Angelika W.
    Moja koleżanka jest w tym klubie i mówi, że go poleca ...
    Jeżeli są ograniczenia w levelami to mam konta z różnymi levelami jest ich, aż 4 :D Lubię się śmiać i grać uczciwie jeżeli w klubie dzieje się coś złego albo ktoś się kłóci nie umiem tego wytrzymać ale zawsze próbuje to załagodzić. Konta mają levele : 14,15,17,10 < wiem bardzo dużo konto i duże levele konto z 10 i 15 dostałam od koleżanek bo im się gra znudziła konta z 17 i 14 lv są moje (jestem ich pierwszą właścicielką). Moje koleżanki lubią konie ale nie są ich fankami,pewnie dlatego tak szybko znudziła im się gra :( One są siostrami i papużkami nierozłączkami są w tym samym wieku ale nie są bliźniaczkami :D

    OdpowiedzUsuń