niedziela, 25 października 2015

Śmierć buga z JCP + nowy horseł c:

Poczułam się jakbym była posągiem stojącym na półce xD




 Hej, haj, heloooł! C:

   Miałam super zarobiony tydzień a po za tym głównie skupiam się na klubie, więc nie miałam czasu nic napisać... Z resztą nie miałam nawet tematu albowiem...
BUG Z JCP PRZESTAŁ DZIAŁAĆ! TAM-TAM-TAM-TAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
   Bardzo możliwe, że na blogu o nim nie wspominałam, bo wiecie jak jest xd Lepiej pokazać dwa-trzy screeny niż opowiadać jak zrobić jakiś bug. Niektóre bug są niegroźne i nie ma problemu kiedy się ich użyje (np. zrobienie niewidzialnego jeźdźca) ale te dzięki którym wchodzi się na zamknięte tereny, wzbogaca się o różne rzeczy za darmo (tak, jest taki bug XD) są już podstawą do banana :v Jeśli ktoś się uprze to mogą nawet za głupiego screena zablokować, choć podobno zespół SSO ma dystans do bugów...
   Tak, więc bug z JCP od ostatniej aktualki dednął [*] Ostatnio chciałam zobaczyć jak tam to wszystko wygląda w Pd. części UH i okazało się, że z wycieczki nici ;-; Dobrze, że z Lor już dawno odwiedziłyśmy PUH, Wulkan Garnoka oraz teren koło Jeziora JG C: Został co prawda jeszcze teren koło A.A.E., ale już trudno...
   Po dodaniu nowych maści Shire stwierdziłam, że na jednym BigBoy'u się nie skończy xD


   Tak, więc oczywiście zaprzestałam jego trenowaniu (jestę lenię) i kupiłam nowego Shire. Drugi Shrek ma maść siwą jabłkowitą (nie mylić z myszatą xD).

A na imię miał... MarbleWarrior XD
    Marmurowy Wojownik to trochę dziwne imię - fakt, ale to takie skojarzenie z ostatnią częścią Harrego Pottera, gdzie Ci kamienni żołnierze zaczynają bronić Hogwartu przy starciu z SAMI WIECIE KIM xD A że w pierwszym członie nie można dać "stone" to dałam "marble", bo w końcu to też rodzaj kamienia C:
   Także... to już koniec postu... Nie mam nic ciekawego do powiedzenia :\ To chyba pierwszy taki okres, kiedy nie mam żadnego tematu. Tak zawsze gdzieś weszłam, coś znalazłam, a teraz?
   Mam nadzieję, że nie skończę opisując aktualizacje i swoje nowe konie ;_________;
Do potem...

17 komentarzy:

  1. Nasz kochany bug [*]
    Graty konika ^^

    ~Ania Greenstar z OH

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytłumacz proszę małemu móżdżkowi Alegzandry Archweb jak zniknąć jeźdźca xD

    ~Alegzandra Archweb

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stało z Enigma Fighters?

    Ambra Lightnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Refleks szachisty po trzech zawałach ;p EF się rozwaliło, bo najfajniejsze osoby przestały grać i zdecydowaliśmy o jego zamknięciu. Teraz ostatnio ktoś inny zaczął używać tej nazwy - mówię, żeby nie było, że to kontynuacja EF C;

      Usuń
  4. DAM DAM DAM pogrzeb buga z JCP :< /Dżastin the szpieg w żałobie [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się w bólu... :'[ [*]

      Usuń
    2. Był pięknym, fajnym bugiem,a zostały po nim tylko wspomnienia... Niech odpoczywa w pokoju wiecznym.
      AMEN.
      [*]
      ~mmyszka
      PS: BUL dotyka każdego.. po śmierci kochanego buga.

      Usuń
  5. Graty i powo w treningu :)
    Ja tam się cieszę, że nie ma już bugu. Nie będą mnie wycieczki odciągać od treningu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hahah we wszystkim można dostrzec plusy i minusy :D To prawda, chociaż sytuacji odciągających od treningu i tak znajdzie z tysiąc innych ;)

      Usuń
  6. Ty masz BigBoy' a a ja mam BigHeart' a ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Cudowny konik, za nawiązanie do HP masz u mnie wieeeeeelkiego plusa. :D
    Zapraszam do mnie.
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny bug... Ja teraz jeżdżę tylko w czarnych ciuchhach i na fryzie, bo jak żałoba to żałoba. No nieeeeeee, teraz bug działa tylko z ciemnością...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz rajd halloweenowy ?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń