poniedziałek, 12 października 2015

Kupowanie LT (za pomocą PSC) [instrukcja]





 Witom! :)

   Tak jak mówiłam, piszę notkę na temat kupowania LT. Na razie tylko przez PSC, bo tym sposobem kupowałam i uważam, że jest to najlepszy i najbezpieczniejszy sposób, który poleciła mi Lor xD No to zaczynamy :D
   Pierwsze co (1) to wybieramy ze swojego konta (zalogowani) ofertę LIFETIME za 129.99 PLN/zł Polskich (tak, ta notka będzie piekielnie dokładna, żebyście nie mieli żadnych wątpliwości jak to działa xD). Przenosi nas na stronę wyboru opcji płatności.

   Do wyboru mamy 4 możliwości, dziś zajmiemy się Paysafecard C: Zaznaczamy PSC (2) a następnie klikamy kontynuuj (3). Znajdziemy się na stronie zupełnie innej. Nie zdziwcie się, że nie jesteście już na SSO xD


    W prawym górny rogu widnieje kwota za LT, czyli w tym przypadku 129.99 PLN. Z prawej strony mamy jakieś mypaysafecard, ale to nas nie obchodzi... No chyba, że Was obchodzi xD Nie no taki żarcik... Chodzi o to, że jeśli macie konto na PSC to możecie go tu użyć, zalogować się itd. ale nie jest to konieczne. 
   Zanim cokolwiek wpiszemy klikamy (4) "Podaj dalsze kody PIN", bo zapewne w punkcie z PSC kupiliście kupony za 100 zł i 30 zł (dwa paragony). 
   A propos, PSC możecie kupić tylko w niektórych punktach, polecam zapytać w sklepach z gazetami, w punktach gdzie można kupić zdrapki. Można wejść też na stronę PSC i znaleźć najbliższy punkt ze sprzedażą PSC. Po prostu bierzecie hajs (130 zł) idziecie do takiego punktu i mówicie: Dzień Dobry! Poproszę Paysafecard za 130 zł. Pan/pani drukuje Wam na takim urządzeniu dwa paragony (jeden z kodem na 100 zł a drugi z kodem na 30 zł, ponieważ karty do PSC są jak doładowania, można kupić tylko za: 10, 20, 30, 50, 100 i 300 zł. Oczywiście jeśli kupujecie LT za 100 zł to kupujecie po prostu dwa razy po 200 zł, ale ja tutaj przykładowo pokazuję sytuację z LT za 129.99 zł).
   Czyli mamy już te kuponiki. Nagle pojawia się więcej miejsc do kodów/PIN-ów.

   W pierwszej rubryczce (5) wpisujemy pierwszy kod (nie ma znaczenia czy najpierw na 100 czy na 30 zł). Kod widoczny na paragonie to ten wytłuszczonym drukiem (NIE NUMER SERYJNY). Następnie w drugiej rubryczce wpisujemy kolejny kod (6). Po upewnieniu się czy obydwa kody są poprawne (sprawdźcie dobrze kilka razy), klikamy (7) "Tak, akceptuję Warunki firmy paysafecard" (czyli, że wiemy, że kupujemy to co kupujemy ;p). I na koniec wciskamy (8) "Płatność". Przekierowuje nas na stronę z numerem zamówienia, potwierdzeniem. Możecie je wydrukować lub zrobić screena, ale jakby co takie amo potwierdzenie przyjdzie Wam na e-mail C:
   Gratulacje, tak oto zakupiliście LT xDDD
   Mam nadzieję, że ta notka Wam pomogła. Jeśli macie jakieś pytania - pytajcie. Mogę spróbować zrobić notki o pozostałych metodach płatności z tymże tą uważam za najprostszą i najbezpieczniejszą. Przelewy są średnio bezpieczne, bo zawsze może się zdarzyć tak, że pobierze Wam przez błąd kilka razy... Nie powinno, ale... W PSC nie pobierze Wam więcej niż macie kupon xD Także...
 Do zobaczyska C:

26 komentarzy:

  1. Chcialabyś zamienić się ze mną życiem?
    PS: to "parodia" niskich levelów, które czasami do mnie podchodzą i "Zamienimy się kontami?" a gdzie ja tam się z 3 levelem moim 10 xD.
    ~mmyszka, która dopiero dzisiaj ukończyła questy z listem w butelce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze tego nie rozumiem xD Nie umiałabym na stałe grać na czyimś koncie... Przyzwyczaiłam się do swojego i nawet jeśli tamto drugie oferowałoby mi coś więcej to chyba nie umiałabym się przestawić ;-;

      Usuń
    2. Ja się przezwyczaiłam do swojego konta na którym mam 17 lvl i dopiero teraz pomyślałam o kupieniu LT xd ale za to z kartką Halloween :D xd A nie chce mi się myśleć jak ciężko mi by się pisało cudze imię :p

      Usuń
  2. A co do poprzedniego posta: na Boże Narodzenie mama kupiła mi LT+3000sc ze świątecznej oferty, ale przelewem. Zrobiła przelew, wszystko potwierdziło, weszłam na sso i zaczęłam odpakowywac te wszystkie ciuchy dla lt które zawalily mi pocztę i w większości mi się niepodobały (XD). Do dziś mam LT i mogę stwierdzić że zakup przelewem jest bezpieczny. Jak kupuję sc gdy jest double to zawsze telefonem.Tylko raz miałam taką sytuację ze zabrało mi 30zł a nie 15, ale za to dostałam 2000 sc. Spytalam się mamy czy by mi kupiła na święta 5000 sc z oferty. Powiedziala ze tak, ale przez mastercard. Więc mam pytanie: czy płacenie w internecie mastercard jest niebezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest niebezpieczne. Jeśli chodzi o mnie to próbowałam, ale ciągle pisało, że płatność się nie powiodła. Lor też musiała próbować kilka razy zanim wreszcie poszło, ale w końcu się udało. Także można spróbować C:

      Usuń
    2. U mnie pisze że nie poprawny numer karty kredytowej :(

      Usuń
    3. moi rodzice boją się podać numer karty ;( a można płacić przelewem? bo jak tak to będę miała LT proszę o szybką odpowiedz jak to zrobić

      z góry dziękuję

      Usuń
  3. Przydatny poradnik, aczkolwiek nie skorzystam (bo już mam LT xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz kupuję ale najpierw musze pójść do kiosku :p

      Usuń
  4. Przydatny bardzo, ale ja też mam już LT xD
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne postarałaś się :) . Ja mam już 16 poziom i LT, ale mojej kol pomoglaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny poradnik. A jak się wchodzi na stronę PSC to trzeba się logować czy coś ?
    ~Sally Sandacz Waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Przecież ona napisała że bez logowania i nic ją nie obchodzi (XD) tylko te kody :p

      Usuń
  7. Super. Zrobiłam wszystko tak jak napisałaś i mam lt:))!!
    ~Dextra Waterlee

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ! ! ! Pomożesz ? :/ Bo jest teraz na sso inaczej i nie umiem za bardzo tego kupować :c Skontaktujesz się ze mną na fb ? :D ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak zatwierdzę tą płatność to mniej więcej w jakim czasie przyjdzie e-mail z potwierdzeniem i będę miała lt jak wejdę na sso?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do e-maila to nie jestem pewna, ale LT powinnaś mieć w zasadzie zaraz po zapłacie, max 5 minut po zakupie

      Usuń
  10. Hej :D Czy można kupić coś takiego w "Biedronce" (bo u mnie w biedronce jest kiosk) ? Proszę o odpowiedź :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej :) teraz są nowe te okna do wpisywania nie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki teraz mam sr lt ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki teraz mam starridera lifetime ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, teraz mogę sobie kupić LT ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz są inne okna do wpisywania kodów. Wybieracie metode płatności ( paysafecard )i od razu wam się wyświetla okienko. Wpisujecie kod i klikacie płatność. Nie musicie nic więcej klikać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie są metody płatności? Bo pewnie się coś zmienilo

    OdpowiedzUsuń