niedziela, 11 października 2015

TA chwila, zmartwychwstanie bloga... xD

Niczym Merida Waleczna xD

Hej! ;D

   Wreeeeeeeszcie coś piszę :) Jak już zacznie się pisać bloga to trudno przestać to robić, nawet jeśli nie ma się sensownych tematów. Liczy się tylko przelewanie myśli na słowa... no i zdjęcia xD 
   Wczoraj nadeszła chwila.... T A chwila, kiedy zakupiłam (fanfary w tle) SR LT :D (aplauz) xD
   W zasadzie to pamiętam, że zawsze byłam tak anty nastawiona do LT... że mają je zazwyczaj rozpieszczone przez rodziców dzieci itp. To było trochę niesprawiedliwe i mało obiektywne :\ Cóż, poglądy się zmieniają C: A teraz taka podpowiedź dla innych osób, które chcą kupić LT, "ale rodzice nie pozwalają". Jak macie swój hajs to po prostu idziecie do punktu z PaySafeCard, kupujecie takowe za 100 i 30 zł, a potem wpisujecie kody z kuponów do płatności z PSC na stronie SSO i tyle. Jeśli chcecie mogę Wam zrobić o tym oddzielny post, żebyście wiedzieli jak to przebiega, bo ja się trochę cykałam xD
   Kody? Przepisać? Ale jak to tak? No a co jak nie zadziała? A ten no, a jakie te cyferki? 
   No ale w końcu się udało. Natomiast nie polecam kupować LT kartą MasterCard. 
  Do poniedziałku do godz. 11:00 jest okazja LT + 4000 SC za 130 zł. Nie namawiam, ale okazja sami przyznacie, że niezła xD 
   Czy LT cuś zmienia? Raczej nie... Po prostu nie musisz się martwić o SR i masz wyjątkowo sporo SC xD Wczoraj właśnie poszalałam i kupiłam Shire widocznego wyżej i poniżej xD O dwuznacznym imieniu: BigBoy XD Cwałując na nim przypomniała mi się scena z Meridy Walecznej C:


Nie, nigdy nie wyrosnę z fajnych bajek...

13 komentarzy:

  1. Jeszcze 100 SC I też kupuję schire
    Co do LT to rzeczywiście się opłaca sama mam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupowałam LT kartą MasterCard i wszystko było spoko O.o
    P.S. Super że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo :)
    Ja kupiłam LT jak miałam... Eee...
    6 poziom?
    Właściwie to rodzice mi kupili, ale uwaga: Ja im zapłaciłam...
    Wg mnie opłaca się, ale jak ja kupiłam LT, miałam tylko 1200 SC za które natychmiast kupiłam sportowego fryza z Farmy Stefana xD

    ~Alexandra Archweb

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Mam nadzieję, że to odzwyczai cię od twierdzenia, że nie SR czasem mają lepiej XD Ja już mam LT bodajże od... 6 lvla? Uwaga: to dlatego, że krótszego SR, chyba że z kodów, NIE AKCEPTUJĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję LT :)
    Shire ładny. Ja jednak i tak twierdzę na ich temat to samo - proporcje mają do niczego i są to napakowane morgany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie LT kupiła tak, że rodzice normalnie przez kartę kredytową w płacili i potem im oddałam c: Nmg się doczekać nowych ras *-* Ta akurat nie przypadła mi do gustu :/ Tak czy siak zrobię fajny poradnik związanymi z tymi liniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę LT. Mogłabyś (nie tylko dla mnie) napisać o tym oddzielną notkę? Będę szczęśliwa. Jeśli napiszesz to może nad tym pomyślę. C:

    Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com
    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A kto Cię namówił i poinstruował? :c
    *zapomniany mistrz*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzie tam zapomniany :')

      I tak w ogóle to ja jestem Zapomnianym Mistrzem :\\

      Usuń
  9. Tak! :D Napisz oddzielną notkę o tym. Ja marzę o LT :) Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Julgu, serdecznie gratuluje ci zakupu LT. 😃
    Twój Mireg. 😏

    OdpowiedzUsuń