piątek, 12 września 2014

SSO utworzyło Polski serwer!!!

Cześć! :D

   Mam bardzo dużo nauki i ogólnie teraz jestem chora, więc muszę jeszcze więcej nadrobić ;\ Ale mam super nowinę i mam gdzieś, że zawalę sprawdzian z biologii... xd! Dla tych który nie zaglądali jeszcze na Funpage SSO Polska. SSO utworzyło Polski serwer!!! Koniec z pytaniem: "PL?" "SK". SSO pracuje też nad funkcją samodzielnego przenoszenia się z serwera na serwer. Teraz jednak pojawia pytanie: Czy moi znajomi też się przeniosą? ;o 
   My najprawdopodobniej jesteśmy na EE1(w sensie moi znajomi). EE istnieją 3 (EE1,EE2,EE3). Na każdym z tych serwerów są polscy graczy, których część na pewno przeniesie się na Polski serwer. Polski serwer jest tylko 1. Jeden duży serwer. Myślę, że to tam będzie najwięcej graczy... Ale to tylko moje założenie. Na pewno na EE1 będzie teraz mniej polaków a ja nie rozumiem po rusku xdd Jeśli na serwerze EE1 zostaną moi przyjaciele to ja też zostanę, ale tylko dla nich. 
   Jestem słaba z Angielskiego, a Ruskiego, Czeskiego w ogóle nie znam xd Nie mam żadnych angielskich przyjaciół na tym serwerze a ruskich i czeskich tym bardziej, więc przeniesienie się byłoby najlepszym wyborem. Najgorzej będzie jeśli wszyscy znajomi się przeniosą, a klub nie... Albo jedna przyjaciółka tak, a druga nie. To będzie okropne... Teraz trochę się boję... ;< że trzeba będzie podjąć bardzo trudny wybór...

   Teraz plusy Polskiego serwera c: tak dla odmiany:
  • Polscy gracze :D
  • Nie będzie wyzwisk typu: "Polska do boju, inni do gnoju" i "(to samo tylko odwrotnie i po czesku xdd)" znaczy tak myślę xD
  • Polski serwer będzie tylko jeden co będzie ułatwieniem. Np. Serwerów EE jest przynajmniej 3. Na każdym gracze są wymieszani. Ja chyba jestem na EE1 a inne osoby, które chciałabym poznać są na EE2 i EE3... Jeśli one przeniosą na Polski serwer to wszyscy będziemy razem :D
  • Polski serwer = Polski filtr wulgarnych słów. Nie raz było tak, że piszemy coś i wygląda to tak: "### ####### wiedzieć kiedy ######  to ### #### ;)". Zwykłe słowo "Po" było odczytywane przez angielski filtr jako wulgarne, a słowo na literę "k" (wiecie jakie, więc chyba nie muszę cytować) nie było cenzurowane ;\ Na Polskim serwerze będzie Polski czat, czyli Polski filtr i będzie można normalnie pisać :) O! Na przykład na czacie angielskim nie można napisać "pisać" xD
   Minusy Polskiego serwera ;\ :
  • I tak mogą pojawić się wyzwiska...
  • Ponieważ Polski serwer jest tylko jeden to mogą powstać przeciążenia lub może zabraknąć miejsca (ale myślę, że SSO tworząc ten serwer to przewidziało i serwer będzie wystarczająco duży ;))
 A wy co sądzicie o Polskim serwerze? Dobry pomysł czy zły? Przeniesiecie się na niego czy nie?

11 komentarzy:

  1. żeby przenieśli moje 2 koleżanki :( -Veronika DragonWatcher

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeniosą każdego tylko trzeba napisać do supporta o przeniesienie. Ja czekam aż dodadzą opcję, żeby można było samodzielnie się przenosić z serwera na serwer, bo widziałam na funpage SSO Polska, że niedługo mają dodać taką opcję, bo chcę zobaczyć jak to będzie działać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem czy sie przeniose bo od tygodnia nie bylam na SSO. I wlasnie jest tak jak mowisz... jak ty sie przeniesiesz a np. Ada z klubu nie, to bedzie dylemat..
    Pozdro Melinda <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś raczej na EE2 albo 3 bo ja byłam przed przeniesieniem na EE1, który nazywa się Sunny Mountian (jakoś tak). A Twój nazywał się inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy juz 3 serwy honey v i emerald f

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 4 servery jescze Winter valley

    OdpowiedzUsuń