sobota, 20 września 2014

Kobieta zmienną jest . . .



















Witajcie! :)

  Wiem, że miało mnie nie być teoretycznie (na blogu) do grudnia, ale doszłam do wniosku, że chyba trochę zmienię plany. Bardzo często zmieniam zdanie, tak dla jasności, żebyście się nie dziwili jak będzie jeszcze więcej zmian...
  A więc do rzeczy :) Będę teraz dodawała posty raz w tygodniu, w sobotę o godzinie 13:00. To dlatego, że zazwyczaj i tak wchodzę w piątek na SSO, więc w sobotę będę opisywać co działo się w piątek ;) Całkiem ciekawy plan, ale nie wiem czy się powiedzie, bo jak ktoś kiedyś powiedział: "Kobieta zmienną jest", czyli szybko mogę zmienić zdanie i wymyślić coś nowego...
  Teraz piszę o 21 bo tak mi się umyśliło... Bo akurat mam czas, ale myślę, że następnym razem post będzie dodany o 13 w sobotę. Także co tydzień będą regularne wpisy z życia w SSO :))
  Wczoraj byłam na SSO na starym koncie i zgadnijcie kogo... Dalkę Goldstar! Ale byłam na koncie Mia Darlberg. Zdemaskowałam się i powiedziałam jej że to moje drugie konto. Tak dla przypomnienia moje główne konto (Julia Wilknight) jest na serwerze EE1, Mia Darkberg na Polskim Serwerze (Cookie Valley). Więc weszłam sobie na Mie... Zaraz... Mie.. Miie? Dobra, nie ważne xD
  Zdziwiłam się, że Dalka jest na Polskim serwerze (zua osoba nie powiedziała, że zmienia serwer -_-). Zorientowałam się, że jak ona tu jest to Zsuzsanna też c:
  Zaczęłam grać w chowanego z Dalką, ale ona nie mogła mnie potem znaleźć xD Wieć wyszłam tak troszeczkę z ukrycia, a tu ktoś stoi. Myślałam, że to Dalka xD Przez chwilę, ale potem się skapłam, że to... No dobra, a teraz mądrale zgadujcie kto tam stał ;3
  Już?
  Wiecie kogo zobaczyłam? ;>
  A może nie macie pojęcia? Hmm?
  No dobra. Przede mną stała... Zsuzsanna Wolfrock xD Potem Dalka sobie poszła, a ja posprzątałam stajnie w Moor i FP i też wkrótce poszłam. Zapytałam Zuzy dlaczemu zmieniła serwer, a ona na to, że ją Czesi denerwują xD Mnie też oni denerwują -,- Wtedy właśnie podjęłam decyzję... Nie ważne jak długo będę to odkładać. I tak zmienię w końcu serwer na Polski...
  Składa się na to wiele czynników. Nie tylko Polski filtr na czacie xD M.in. jeśli kiedyś miałabym kupić LT to tylko za 170 zł.. Na pewno nie za 240 zł. Za 170 zł można kupić LT tylko na Polskim serwerze, na EE kosztuje ono ok. 240 zł. Kolejnym czynnikiem jest to, że... Czesi mnie denerwują -_- Następnym jest to, że mam ochotę na jakąś zmienię. Jak już mówiłam lubię zmieniać zdanie, więc czemu by nie zmienić serwera? :) Ale z drugiej strony smutno by mi było bez znajomych  na tamtym serwerze...
  To jeszcze otwarta kwestia, więc nic pewnego. a razie zostaję na tym serwie co jestem ;) Do zobaczenia za tydzień ;))

8 komentarzy:

  1. Bede czekac <3 i kiedy zmienisz server odrazu nas poinformuj ;c :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zmieniam server kiedy będę miała dostęp do zmienienia ;) -Veronika DragonWatcher
    ps : mnie też Czesi wkurzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze nie masz dostępu do zmiany serwera? ;o

      Usuń
    2. zmieniłaś ? bo ja dopiero w Środę (na mistrzostwach ) zapytałam się " Kto z polski ? " a tu " To polski serwer EE " Bardzo fajnie jest na polskim serwerze ;) wyminie to w punktach
      1. są Polacy
      2. od kąt są sami Polacy miło się gra , gracze są mili itp.
      a teraz mój minus :'(
      nie poinformowali mnie że zmieniają mi serwer i przez 4 dni szukałam mojej koleżanki Linn ( która nie zmieniła serwera ) . - Veronika Dragonwatcher

      Usuń
    3. Jeszcze nie, ale widziałam cię na PL serwerze ;) Jak byłam na swoim drugim koncie (Mia Darkberg), bo ono jest na Polskim serwerze i lubię tam zaglądać. Jeżdżę sobie w Moor a tu mi nagle miga przed oczami Veronika Dragonwatcher xD
      Chyba nawet zaprosiłam Cię do znajomych o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  3. sory chyba cię widziałam ale mnie tyle osób zaprasza że porostu nerwy mi siadają (bo niektórzy mnie zapraszają żeby się pochwalić że mają taką i taką i że mój koń ma 12 level i takie podobne i mnie to wkurza bo nie mogę spokojnie grać XD-Veronika Dragonwatcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz wszyscy czesi zapraszają.. A potem piszą: Ahoj! xD A ja: Dzień Dobry ;_;

      Usuń