sobota, 27 września 2014

Smutna wiadomosc + nowy koń . . . !

Witajcie! :)

  W tym tygodniu dowiedziałam się czegoś naprawdę bardzo zaskakującego. Ada i Mel przeniosły się na Polski Serwer nic mi nie mówiąc ;< Dowiedziałam się o tym od Zsuzsanny Shadowfield. Weszłam szybko na swoje konto (Julia Wilknight) i zobaczyłam 4 nowe wiadomości! 1 od Ady, 3 od Mel. Mel napisała, że się przenosi, potem, że jej nie chce przenieść, a potem, że już ją przenieśli xD 
  Od Ady była tylko jedna wiadomość... Nie dotyczyła zmiany serwera... Niestety. To mnie bardzo zdziwiło i zasmuciło, że Ada nic nie powiedziała, że się przenosi.. Nic. Nawet mówiła, że nie będzie zmieniać serwera... Szkoda, że nic nie wspomniała... Nie chodzi o to, że się przeniosła na drugi serwer, a ja jestem nadal na EE1 i się o to focham, ale o to, że nic nie powiedziała... Nie lubię nie wiedzieć o takich ważnych rzeczach...
   Nie ważne. Mówi się trudno i żyję się dalej. Tak się chyba mówi :'(
  Na szczęście są jeszcze przyjaciele (mówię o SSO), którzy zawsze mi mówią kiedy mają zrobić coś ważnego <3 Ich wielbię najbardziej, bo wiem, że nigdy mnie nie zawiodą...
  Kiedy byłam na drugim koncie (Mia Darkberg) znalazłam fajny klub ;) Ogólnie na razie mało się tam dzieje, bo jest mało osób, ale właścicielka jest naprawdę fajna ;) Jeśli zmienię serwer to dołączę do jej klubu. Tak myślę xD Albo do klubu Julii Watersmith jeśli go założy x)) Teraz na swoim głównym koncie jestem w klubie Doriny, więc nie wiem xD

   A teraz najważniejsze ...
NOWY KOŃ *-*

  Do mojej paczki dołączył dziś nowy konik <3 Klacz. Nazwałam ją Darkbeauty (Ciemna Piękność czy jakoś tak). Rasa: Fryzyjski Koń Sportowy. Tak, wiem, że miał być Andek, ale tak jakoś wyszło xD 
  Koleżanki nalegały żebym kupiła Tinkera, ale po ostatniej przejażdżce po Jorvik stwierdziłam, że rzygam Tinkerami O-o One są wszędzie! Wszędzie, czarne w białe łaty. Wszędzie! Jakaś epidemia Tinkerów xD. Nie, ale teraz tak zupełnie serio. Naprawdę lubię być oryginalna, wymyślać sama imiona dla koni i nie mieć popularnego konia... Z kucykiem i startowcem się nie udało, więc może teraz się uda? ;)
  Łapcie kilka fotek Dark Beauty w mrocznej scenerii ;)




   Tą pozytywną i wesołą informacją zakończam ten tygodniowy post. Aaa! I jeszcze jedno: Z okazji 3 urodzin SSO daje za darmo 300SC. Wystarczy wpisać kod BIRTHDAY3 ;)
I jeszcze jedno xD : Kupiłam SR na 12 dni! :)) I zapowiadam zmiany na stronie. Będzie teraz bardziej jesiennie: nowy nagłówek, tło, może też inne kolor czcionki na blogu? Kto wie? ;)
  Do zobaczonka za tydzień. Paaa ^^

8 komentarzy:

  1. pa - Veronika Dragonwatcher
    ps : pomożesz nazwać konia bo dziś kupuję tylko że na innym koncie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego za 300 sc w fp -Veronika Dragonwatcher
      ps : chcę żeby określał mnie mam początek ale nie mam końca : Crazy

      Usuń
    2. Crazymagic - Szalona Magia; Crazydream - Szalone Marzenie?
      Nie przychodzi mi nic innego do głowy ;\ Nie pamiętam jakie słowa mogą być w drugiej części.

      Usuń
    3. chyba wybiorę imię Crazyfast ;) /Veronika Dragonwatcher
      ps : twoje propozycje też są fajne ale spodobało mi się strasznie imię Crazyfast . chodź mnie określa tylko początek bo szybka to ja nie jestem XD

      Usuń
    4. Niestety nie jestem dobra w wymyślaniu imion xD

      Usuń
    5. cóż strasznie zmieniłam plany XD
      1. spotkałam dziś koleżankę którą jakoś serwer mi ją mi usunął
      2. i przez to kupiłam konia na pierwszym koncie i nie żałuję
      3. ma na imię fastlion (na szybko wymyślałam )-Veronika Dragonwatcher

      Usuń
  2. Oooooo kochana <3 ... Konik jest śliczny ;** *0*

    OdpowiedzUsuń