sobota, 26 sierpnia 2017

Podbijam Pandorię! (drobne spojlery)

Hipnotyzujące to światło 0-o

 Dobry!


   Po dłuższym okresie czasu stwierdziłam, że nadeszła chwila, aby zmierzyć się z Pandorią! Trochę odkładałam zadania (i napisanie posta), bo zajęłam się trenowaniem dwóch nowych koni (dodane do zakładki "Moja stajnia"). Troszeczkę miałam też obawy, że się zawiodę, ale ciekawość zwyciężyła i bardzo dobrze, bo odkryłam kilka rzeczy...


Zwornik XD
   Zaczęło się od tego, że nie wpadłam na to, żeby wziąć startowca i zorientowałam się, że jest on potrzebny dopiero w Sekretnym Kręgu. Tak więc szybko wzięłam nogi za pas i wróciłam z powrotem do Valedale, aby złapać stopa do stajni. Niestety spotkało mnie rozczarowanie, bo akurat okolica z lekka się wyludniła. Chyba jakieś zawody czy coś...

Nikt nie lubi arabuf... :'c
   Kiedy wreszcie zrobiłam reloga i wróciłam ze swoim staruszkiem, to po przejściu przez portal oczywiście musiałam obejrzeć okolicę. Kilka razy rzuciłam się też w otchłań, żeby sprawdzić, czy znajdę tam coś więcej oprócz śmierci. W zasadzie to znalazłam.

Ręcznie robiona strzałka. Doceńcie :')
   W oddali było widać zarys jakiegoś lądu, prawdopodobnie wyspy Jorvik. Nie mogłam jednak stwierdzić na 100%, bo ta cała tęcza mi wszystko zasłaniała, ale coś tam było na pewno. Szybko można dojść do wniosku, że cała ta historia z portalami dzieje się, gdzieś... w niebie albo może raczej w kosmosie?


   Po wyjściu z portalu lądujemy w DUD, w Lodowym Lesie (z tego, co pamiętam) i zmierzamy w stronę ładniejszej części Doliny. Podjeżdżając pod lodową górę miałam nadzieję, że akcja pociągnie się do Wulkan Garnoka, bo to by znaczyło, że akcja się dużo bardziej rozwinie. Niestety tak się nie stało.


   W środku otrzymałam misję znalezienia w labiryncie kawałków Pieczęci Jarla. Ciekawa jestem, co ta Pieczęć zamyka. W labiryntach biegałam zupełnie bez ładu i składu nie myśląc nawet nad tym, czy w korytarzu, w którym się obecnie znajduję już wcześniej byłam czy też nie.

Duży plus za wykonanie :v
   Gdy wyszłam ze Skarbca Kamieniarza dostrzegłam niewielki błąd na mapie. Chodzi konkretnie o zaznaczenie portalu. Były jakby dwa: jeden poza mapą a drugi w odpowiednim miejscu. Hipotetycznie zakładam, że to przez to, że po przejściu przez portal teleportujemy się prawdopodobnie za mapkę i stąd ten problem.


   Moim (i nie tylko) ostatnim spostrzeżeniem jest to, że nasz postać w grze jest wyjątkowo naiwna i wykorzystywana, a w ostatnich misjach powiedziałabym nawet, że jesteśmy mięsem armatnim! Poniżej załączam dowody...




   Pominę większość fabuły w Pandorii, bo to każdy sam odkryje i przeżyje. Mi się nawet podobało, ale niestety jak zwykle misje były za krótkie xD Mam jednak świadomość, że taka nowe tereny jak Pandoria, Skarbiec czy portal pochłaniają bardzo dużo czasu...


Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Hej, pamiętasz jak kiedyś podawałaś się za Julię Beefoot? XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zadanka, ale jeszcze nie mam...
    #smuteq
    Oczywiście obiecałam sobie że nie bd se spojlerować i oglądać filmów na yt ani czytać postów, ale nie wytrzymałam... :p
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa ile sc miałaś na koncie po tej ponad rocznej przerwie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój boże, Julka, ty żyjesz i prowadzisz tego bloga? Nie wierzę! Myslalam ze to juz koniec a dzis wchodzę i... wow. To byl moj ulubiony blog za czasow boba, ale nadal jestem bobem wiec to jest moj ulubiony blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Julka dalej prowadzisz bloga?? Myślałam, że usunęłaś tego bloga :D Mam pytanko , bo moja koleżanka ma już DUD , 15 lv i star ridera , ale nie ma zadań do DZW.
    Ma zadania od :
    - Elizabeth
    - Hermita
    - Barneya
    - Filipa i Angusa
    - Mario z przełęczy
    No i wyścigi , czy któreś z tych zadań dają odblokowanie DZW? Proszę pomóż, ja już nie pamiętam jakie to były zadania mam końcówkę 19 lv :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam połowę 20, więc tym bardziej nie pamiętam. Musi wbijać zadania aż osiągnie jakiś poziom. Nie wydaje mi się, żeby to konkretne zadanie odblokowywało DZW. Raczej liczba punktów. Trzeba robić misje :v

      Usuń
  6. Ogórgu ty mój kochany, powiedz przecie kiedy wrócisz do Jorvika? Mam nadzieje że nie w lecie <3

    Jakie rymy xD
    Luceł Morderca

    OdpowiedzUsuń