wtorek, 15 sierpnia 2017

Pierwszy news na stronie SSO, typy ludzi na czacie

Ahoj!

   Zastanawialiście się kiedyś, jaki news był pierwszy na stronie SSO? Oto odpowiedź. Z tego, co zobaczyłam pierwsze newsy na stronie były w języku Szwedzkim. Pierwszy wpis został dodany we wrześniu 2011 roku! 6 lat temu. Jak można się domyślić dotyczy otwarcia szwedzkiego serwera...


  Dopiero około 50 wpis został przetłumaczony na język angielski. Dotyczy on otwarcia m.in. europejskiego serwera w czerwcu 2012 roku. Ja zaczynając grę trafiłam na czesko-słowacki serwer. Na szczęście wkrótce otworzono polski i można było z kimś normalnie pogadać xD


   Zastanawiam się, kiedy wreszcie dodadzą możliwość posiadania i dekorowania własnego pokoju... Na pewno większość z Was już wie, że SSO ma w planach stworzenie własnych pomieszczeń graczy. Na zdjęciu z Upadku Gubernatora widać sklep z meblami, który ma być "niebawem otwarty".


   Przeszukując Sklep Play natknęłam się na nową aplikację SSO. Strzelam, że jest to jakaś gra zręcznościowa z motywami Star Stable. 
   Ponieważ często teraz bywam na zawodach zaczęłam zaglądać na publiczny czat. Często można się przy nim uśmiać xD Poniżej przedstawiam zbiór tekstów, które spotyka chyba każdy...

TYPY LUDZI NA POGADAJ


Typowy Człowiek Pozytywne Nastawiony. Prawdopodobnie napisał to ktoś z małym poziomem, kto jeszcze nie wie, że szansę ma tylko ten, kto używa czitów, ma dobry komputer i nie ma lagów, czyt. nie każdy.



Tutaj mamy do czynienia ze znanym nam zjawiskiem: jestem-najważniejsza-na-świecie. Uprzedzam: jeśli napiszecie "czat off" to nie oznacza, że nagle inni ludzie przestaną pisać tylko dlatego, że zamknęliście czat i to zazwyczaj aż 5 minut przed rozpoczęciem zawodów...


Typ człowieka: "Sorka musiałam. XD". Troluje wszystko, co się rusza. Nie ma sensu rozmawiać z nim na poważne tematy, bo i tak wszystko wyśmieje.


Życzenie komuś złego, czyli coś, co zdecydowanie wolę od "powodzenia". Osoba typu: "Każdy chce wygrać, więc nie udawajmy, że się kochamy". Przynajmniej nie trzeba się obawiać, że wbije nam nóż w plecy, gdy się odwrócimy.

Kolejny przypadek: luzikus-arbuzikus. Choroba ta objawia się zakłamaniem rzeczywistości w taki sposób, aby pokazać, że wszystko jest okay, kiedy tak naprawdę osobę tę zżera od środka stres i strach, że wpadnie w pierwszą lepszą przeszkodę lub ominie punkt kontrolny, co będzie widoczne na końcowej tabelce.

A teraz ostatni typ człowieka: zbokus odkryty. Osoba ta pojawia się w miejscach pełnych małych dzieci i wykrzykuje pozornie niegroźne teksty, które są równie niebezpieczne jak ukryte motywy w znanych bajkach...

Strzeżcie się. Strzeżcie się, bo możliwe, że jesteście jednym z typów powyżej lub (co gorsza) któryś żyje obok Was ;-; 
((do zobaczenia))

5 komentarzy:

  1. Ej Juleg to "przegody" w nazwie bloga to specjalnie...?
    ~zawsze obecny Anieł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi! A czy mogę skopiować na swojego bloga te typy ludzi?
    Marti♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps: Jesteś Julia Wilknight? I jeśli tak to jestem tym typem co ty zrobiłaś zdjęcie to 'chat on XD' ja tak mam (XD) Ostatnio strolowałam całego posta, co chwilę pisząc '(XD)'(XD) Noi teraz też piszę to XD bo ja wszystko trolluję! (Xd)
    Marti ♥

    OdpowiedzUsuń