piątek, 3 listopada 2017

-Czy wszystko OK...? Trochę blado pani wygląda...

Spokojnie, ta głowa nie odpadnie... Chyba.

Dzień Dobry Państwuuu!

   Krąży bardzo dużo hejtów związanych z najnowszą aktualizacją. Głośno jest o zmianie ruchów, ale zdecydowanie najwięcej kontrowersji wzbudza sztywność postaci, która niektórym kojarzy się m.in. z poruszaniem się zombie (wiecie, takie żywe trupy). Wiele krytyki odbiera też ogólne proporcje naszego ludka. Wiele osób bąka coś o za krótkiej szyi.

Zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to choroba, która objawia się głównie niepozornym bólem karku. Taki objaw często kładziemy na karb zmęczenia (...) nieleczone zwyrodnienie kręgosłupa może doprowadzić do zaburzeń w pracy kończyn górnych i dolnych oraz ograniczyć ruchliwość głowy.
   Naprawdę nie rozumiem z czym owe osoby mają problem. Ja odbieram tę aktualizację bardzo pozytywnie. Patrząc na postać co chwilę się prostuję. Myślę, że dla osób spędzających dużo czasu przed komputerem również jest to b. przydatne.
   Jeszcze większym plusem jest dodanie dziwnych ruchów. Odechciewa się robienia screenów, co daję 100% gwarancję tego, że nie wyjdziemy na którymś niekorzystnie. Co za tym idzie oszczędzamy  również miejsce na dysku komputera i/lub robimy sobie przerwę w robieniu misji. 


Na reszcie mam czas przeczytać książkę.
Pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Yyy... No to ja juz nie wiem czy Ci się podoba ta aktu czy nie XD Ale, fajnie że wstawilas posta, bardzo lubię czytać Twoje wpisy, są takie kreatywne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhah to z kręgosłupem mnie rozwaliło xD wgl jesteś naj

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie rozwaliło! Każdy post mnie rozwala! Twój blog jest kreatywny i lepszy od bloga Melissy Seahall!!!! No ja tam myślę! A ten pościk mnie rozwalił XD I wgl masz naj blog o sso XD

    Marti ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze melisa jest fajna ale za mało żarcikuwwwwww daje a ty mów szanowny korniszonie robisz różne żarty

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze melisa jest fajna ale za mało żarcikuwwwwww daje a ty mów szanowny korniszonie robisz różne żarty

    OdpowiedzUsuń