piątek, 21 lipca 2017

Co tu się porobiło...


Nie ma to jak skrzydła, których prawie wogle nie widać x'D

Dobry!

   Czy to fatamorgana? Kilkanaście godzin za dużo przed komputerem? Niet, to tylko ja wróciłam xD Próbuję się hamować, żeby nie rozpisywać się o bzdetach typu: tęskniłam, śniłam i marzyłam, ale mega się cieszę, że znów wróciłam :) Na ile jeszcze nie wiem. Pewnie na tyle ile czas pozwoli ;)
   A co w SSO? Chyba pierwszy raz przy mojej liście z misjami pojawił się suwak, jeszcze nigdy nie miałam tyle dostępnych misji :D W sumie fajnie, bo gdyby było ich niewiele po ok. rok niegrania to byłabym trochę załamana. Jedną z ciekawszych misji była misja uwolnienia Justine'a ze szponów Dark Core... (tak, będą spojlery, jeśli nie robiłaś jeszcze tej misji, to spokojnie nie będę dużo spojlerować)

Biedny... :\\
   Nie będę się rozwodzić nad tą misją, bo nie było fajerwerków, ale była to jedna z ciekawszych w grze. Gdy byłam w trakcie jej robienia, to rozmyślałam nad tym, jak fajnie by było gdyby SSO zrobiło trochę bardziej wymagające misje... Takie w trybie hardcore, bo kiedy trzeba było rzucać w strażników butelkami usypiającymi (tutaj dygresja: jak rzucisz w kogoś butelką, zwłaszcza szklaną, to masz prawie 100% pewności, że uśnie bez żadnych czarów, ale ciii!) to jednocześnie rzucałam [za pomocą pada] (nie mam myszki) i pisałam na messangerze z koleżanką XD

Heheszki, jestem najwyższa z tego towarzystwa :))
   W sumie sama jakimś koksem nie jestem, a Tomb Raidera przeszłam tylko na trybie łatwym, więc nie będę dalej prowokować, bo wyścig koło Stajni Nowej Grani muszę robić min. 2 razy xD Przez ten rok niegrania, to już zupełnie jestem słabeuszem. Jedyne co robiłam na komputerze, to... oglądałam Pamiętniki Wampirów... Przyznaję się. Tak, zrobiłam to. Obejrzałam je do 5 sezonu. Na swoją obronę powiem, że przeczytałam kilka dobrych kryminałów, więc może nie będziecie mieć o mnie takiego złego zdania XD Remigiusz Mróz & Simon Beckett - polecam gości.

Przekradam się niczym Will ze "Zwiadowców"
   Niby tak dużo zmieniło się przez ten rok, ale ja znowu jestem w tym samym miejscu. Jedynie SSO strasznie się zmieniło... Mam wrażenie, że kiedyś grało tam trochę więcej osób w moim wieku XD Teraz ciągle spam wiadomościami o grach w dk. Naprawdę trochę skisłam jak zobaczyłam ostatnio: "kto dk z zrebakami i seksem" XDDD Co się dzieje z tą grą...

Tak mi się skojarzyło...
   Także jeśli ktoś w wieku gimnazjum (teraz to nie wiadomo będzie o kogo mi chodziło, bo przecież likwidują gimby D=) w górę się tu zagubi, to proszę o kontakt, bo aktualnie mam deficyt znajomych w SSO. 
Wiedziałam, że Alex w końcu rozbierdoli tę tratwę :\
   A tak btw to ten mustang z SSO jest strasznie troskliwy. Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu misja z dawaniem mu jedzenia. Transakcja: siano za zaufanie jest bardzo powszechna wśród koniowatych. 


   Tylko jedna rzecz nie trzyma mi się tu kupy. Wiem, że się czepiam, ale po prostu takie coś zauważyłam. W "Mustangu z Dzikiej Doliny" główny nieparzystokopytny mimo wielkiej więzi z Indianinem (ratowali sobie przecież nawzajem życie) nie idzie z nim tylko wraca do swojego stada do swojego domu. Czepiam się i wiem, że inaczej tego nie można zrobić, jeśli chce się, żeby jakoś dać logikę temu wątkowi i jednocześnie pozwolić graczowi zaadoptować mustanga, ale bardzo mi ta luka w rozumowaniu nie pasi, bo jestem wielką fanką tej bajki... Czepiam się, bo nie lubię jak ktoś psuje przekaz.



   Na dziś to koniec narzekań, wracania do przeszłości i utyskiwania na zachowanie dzieci w grze dla dzieci. 
Do zobaczenia w przyszłości! 
Niezbyt Modny i Popularny...

13 komentarzy:

  1. Jeej! Julka wróciła xD
    Nareszcie będzie coś co można będzie czytać z zaciekawieniem...
    Dzięki że jesteś :*
    ~Anieł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też dziękuję ;D Zastanawiałam się, czy ktokolwiek jeszcze tu wchodzi XD

      Usuń
  2. OMFG JUŻ STRACIŁAM NADZIEJĘ, ŻE JESZCZE WRÓCISZ
    Ale stało się i mega się cieszę. Twój blog był jednym z moich ulubionych. No, tylko wróć do regularnego pisania! ♡

    ~ Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale najprawdopodobniej będę mogła pisać tylko do końca wakacji. Potem zobaczymy...

      Usuń
  3. Aż się zdziwiłam, gdy zobaczyłam, że coś się tu dzieje. Pozytywne zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo! No no jestem tu przez chwile a juz polubilam bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WRÓÓÓÓÓÓÓCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAAAAŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ!!!!!!!!!! :D
    Uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądam sobie blogi i myślę:"Dobra wejdę zobaczę komy u Julki, może poprzeglądam stare posty". A tu taki zaskok. Bardzo się cieszę że wróciłaś i mam nadzieję że zostaniesz z nami na długo.
    Arina Sealake
    Ps. Jak coś to ja jestem w wieku gimnazjalnym (jeśli można to tak nazwać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś na serwerze Cookie to napisz na priv.

      Usuń
  7. O Jezus!!!!! Wróciłas! Zarąbiscie! I to dzień przed moimi urodzinami <3 zabieram się do czytania nowszych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Monieł the Szpieg18 października 2017 15:55

    Juleg, ty żyjesz o.O Mnie też nie było prawie rok i zauważyłam, że dużo się zmieniło (ciągle spam dk, rl, hodowlą, A vs D, z czego tych zabaw oprócz dk nigdy wcześniej nie widziałam).
    No i jest o WILLU :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boże wreszcie! Nmg sobie wyobrazić życia na SSO bez CB ❤️

    OdpowiedzUsuń