sobota, 20 lutego 2016

Super lagi i oficjalne zamknięcie bloga :v

Hej cześ!

   Postanowiłam oficjalnie zamknąć bloga. Na ever forever. Jest mi trochę smutno, ale jednocześnie się cieszę, że będę mogła zacząć robić coś innego. Od jakiegoś miesiąca w SSO mam takie lagi, że nie mogę siedzieć tam dłużej niż 5 minut (maks 15) bez wywalenia. Nawet nie wiecie, jak to denerwuje... A może wiecie? XD Nie ma mowy o wspólnych spotkaniach z ludźmi, przygodach, czy o wejściu do JC...
   Wiem, że dużo osób ma podobne problemy. Mój internet nie jest super szybki, a komputer uruchamia SSO dopiero po wyłączeniu wszystkich programów, ale do tej pory to starczało. Jednak nie ma się co dziwić - SSO robi się coraz popularniejsze, przychodzą nowi ludzie. Nie mam czasu spędzać 5 h na SSO tylko po to, żeby 15 minut postać w miejscu, zrobić 1 misję czy napisać na czacie tylko "cześć, bo zaraz mnie wywali ;_; Wracam, jak tylko SSO zrobi nowy serwer (a kiedyś zrobi na pewno)... Najlepiej taki dla LT XDDDD Albo dla mnie taki jeden cały... Najlepiej to byłoby, gdyby dało się wyłączyć wszystkich graczy oprócz znajomych - mniej lagów, a efekt prawie taki sam ;p

A życia w lagach: Zakupiłam kota
Fajnie się pacza, bez odbioru.
    Jako iż, nie daję rady nawet wbić na SSO nie mam już screenów z gry, więc czas wpleść tutaj screeny zbugowanego Wolf Quest XD 

Mów w powietrze, wilk nie słucha.
    Bloga nie usuwam. Zrobię coś w rodzaju skansenu :v Będzie można przeglądać posty (naprawię wszystkie do końca, bo w niektórych wciąż nie ma screenów), ale po jakimś czasie usunę możliwość dodawania komentarzy. W zasadzie to powstanie coś, co zawsze chciałam stworzyć - zbiór moich przygód z SSO :D Dodam jeszcze taką mini serię "Wpadek Ogórga" i to chyba tyle. 
   Stałym czytelnikom dziękuję, że byli ze mną :) Dziękuję znajomym, którzy współtworzyli bloga i samej grze, która swoimi bugami dała mi tematy do pisania XD

Wilk i sarna przyłapani przez niedźwiedzia w jednoznacznej sytuacji :>

Taki tam krajobraz po bitwie XD

Ave et vale

47 komentarzy:

  1. Smutno mi ;( Nie możesz nas zostawiać. Ale rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda... nie dawno znalazłam Twój blog i powiem Ci że jest świetny! najbardziej na tej stronie lubię spis mistrzostw i częste pytania :) a co do lag to całkowicie się zgadzam. przez nie laguje mi nawet na mistrzostwach, przez co trudno zdobyć jakieś porządne miejsce :( teraz mi się trochę poprawiło z lagami, ale i tak są. zgadzam się z tym pomysłem na nowy serwer. przydał by się. nawet dla LT bo sama nim jestem :3 ja jestem na miodku, jest tam duużo nowych graczy i są (nie ładnie powiem xD) masakryczne lagi. I na koniec chciałam spytać: kiedy w Dolinie złotych wzgórz odkryję "zachodnią żelazną bramę" i "południową żelazną bramę" ? mam 15 lvl i brakuje mi 1/6 poziomu do 16 lvl.

    P♥zdrawiam
    Aurora Purplepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo jeszcze kilka zadań :)

      Usuń
    2. Tamte miejsca są związane z fabułą, więc staraj się robić wszystkie zadania :3 Chyba też trzeba zrobić reputację w kręgu słońca :)

      Usuń
    3. dzięki za odpowiedzi, dziś odkryłam ten domek na bagnach czarownicy Pi, za żelazną bramą. Jeszcze tylko została mi ta brama, za którą są ruiny kościoła, czy coś ;)

      Aurora ♥

      Usuń
  3. Szkoda, że już nie będziesz prowadzić bloga :( Fajnie się czytało o twoich przygodach w SSO, ale niestety. Kiedyś musi nastąpić koniec :V Tak ciężko myśleć o tym, że nic tu już nie napiszesz, ale twoje posty są bardzo ciekawe i chętnie poczytam czasem wszystko od początku do końca. W ogóle to skoro za bardzo nie wchodzisz, usuniesz OH? :(

    ~Monieł the Szpieg

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, szkoda, że odchodzisz... Ale wiem, co czujesz. Zanim miałam ten laptop, na którym gram obecnie, też mnie ciągle wywalało, aż nie miałam ochoty grać :P
    Mimo to, życzę ci powodzenia :)
    Pa! x3
    /Danio

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę? :( Czytam twojego bloga chyba od roku i super się go przeglądało. Zawsze można było się pośmiać, pocieszyć i dowiedzieć jakiś ciekawych rzeczy. Był ona chyba moim ulubionym blogiem o Sso. A czy kiedyś tutaj wrócisz, znowu pisać? :'( Mam nadzieję, że tak się stanie. Do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Żegnaj... I do zo na serwerze dla lt B-)
    Też mam straszne lagi, ciągle serwer pełny i się zacina...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że odchodzisz:( Ale wiem co czujesz,bo gdy była aktualizacją z tą dziewczyną i małpą,w wyścigu wywalało mnie na pierwszym stopniu tych nowych schodów... ŻEGNAJ!!!!:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutno będzie, no ale wszystko ma swój początek i koniec. Tak samo jak osoby wyżej - do zobaczenia na serverze dla lt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juleg, jak smutno :C Twój blog jest i tak najlepszy! ;* I pamiętaj, nigdy cię nie zostawię... zawsze będę miała ciebie w znajomych, a jak będzie nowy serwer to wszystkie się tam przeniesiemy!
    Życzę ci powodzenia w życiu ;3
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że odchodzisz... Nie pozostało nam jednak nic innego jak uszanować Twoją decyzję. Bloga czytało się naprawdę fajnie, a przeczytałam go od początku do końca. Trzeba będzie to powtórzyć żeby nie zwariować, bo na reszcie blogów wszystko jest pisane tak... twardo i bez humoru :) Ostatnio jednak jest chyba moda na zawieszanie blogów itp. :/ Lorg ostatnio też nic nie pisze :(

    -Ta, z którą nakrył Cię Lorg XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wiem co czujesz. Jak rok temu grałam miałam takie lagi że nie potrafiłam nawet się ruszyć, dopiero po formacie wszystko śmigało, a jeszcze mam nowy internet (który ssie bo się wyłącza i włącza co 30 sek w pewnym momencie, ale tak normalnie to jest gut xD). Cud miód i te sprawy c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh , Julgu dużo z tobą przeżyłam ,będe tęsknić :v Idę czytać stare posty z Murgó Fejmów w lato z tb, mną , Sam i Klaudią. TYYLEE WSPOMNIEŃ <3 /dżastin the szpieg. Chyba poraz ostatni na tym blogu w postach i komentarzach.
    ~Bez odbioru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutno tak... Ale rozumiem zakończenie bloga, szczególnie przez lagi i napewno mase pracy w szkole... No cóż, teraz nie mamy już co rozpaczać... Zawsze coś musi mieć koniec... Do przeczytania!
    Capucine Wintertree

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Ogóreg :)! Od pączątku jestem na tym blogu i powiem jedno... JEST FANTASTYCZNY! Mam z tobą i nim wiele wspomnień. To ty i twój blog pokazaliście mi że SSO to magiczna gra! I to nic że nowych postów nie będzie, bo zostaną wspomnienia i stare posty. Dzięki, dzięki za tą beke z tobą i za godziny spędzone na necie. Też gram w Wolf Questa! Może zrobisz o nim blog? Jak zrobisz poinformuj nas o nim na tym blogu :D. Może nie wszystko stracone :D! Pozdrawiam Cię Juleg Ogóreg i mam nadzieję że się jeszcze kiedyś spotkamy... Nie ważne gdzie...
    ~Karolina, bez odbioru

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że odchodzisz :c nie czytałam bloga ale napewno przeczytam ;) i bay <3 :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Lagi znam ten ból jak wejde u siebie na sso to 3 min i wychodzimy ;-; szkoda że odchodzisz niedawno cie znalazłam i powien ci na pożegnanie tyle żegnaj nowo znaleziona blogerko alivederci...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie... A ja Twój blog tak KOCHAM :'c

    OdpowiedzUsuń
  18. Żegnaj, Julek. ;c
    Zawsze będę pamietac nasze przygody i odpały.
    To były dobre czasy.
    Mel, jeśli jeszcze kojarzysz XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że gdy będziesz czytać wszystkie komentarze i patrzeć na swoje starsze posty będzie się pojawiać wielki uśmiech na twojej twarzy i łezka w oczach...No to chyba czas powiedzieć...Cześć...
    PS.
    Trzymam też kciuki żeby SSO stworzyło nowy serw albo nową opcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogórgó mój ty...
    Nie zostawiaj mnie!
    Nie zostawiaj nas!...
    Ja będę wiernie trwać u boku OH, aż do twojego powrotu (zakładam, iż wtedy zajmiemy nowy serwer w całości :v) i nigdy, ale to nigdy nie zapomnę o naszych hothorsach :^)

    Sdrażnie sazmudzony

    Komisarz Alegz

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda :( Kochałam Twojego bloga ;)

    ~Capri Macwatcher

    OdpowiedzUsuń
  23. To był najlepszy blog, jaki znałam... Moja ulubiona Youtuberka... Zegnaj, Mel... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ci się pomyliło xD Nie jestem ani youtuberką ani żadną mel XD

      Usuń
    2. Ona nie jest Mel ;-;

      Usuń
  24. Żegnaj ! Smutno ... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy może mi ktoś pomuc ? Mam 9 poziom w sso i skończyłam budować most do urodzajnych hrabstw a dalej mam zablokowane i nie mam zadań u Donalda. Mam u kowala od 6 poziomu (wtedy kupiłam sr) to samo zadanie u kowala bo nie chciałam go robic- cos o gwozdziach. czy powinnam zrobic to zadanie ?to pomoże? Jestem na serwerze miodu, Zoe Summerhome. Bede bardzo wdzięczna za pomocm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zrob to zadanie i wtedy z czego co pamietam (18 lv xD) bedziesz mogla

      Usuń
  26. Halo? Dodali nowy serwer xD WRACASZ? Proooszę :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Halo? Dodali nowy serwer... Wracasz? :3 Prooszę! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. wiem jest wrzesień a pisałaś to w lutym ale naprawdę lubię twojego bloga, a co do lagów współczuję bo jestem na nowym serwerze Sunbeam Meadow i tam nie ma lagów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdž na Raindrop, tam jest tak pusto, że się zdziwisz ;p

      Usuń
  29. sorki napisałam wrzesień a jest grudzień

    OdpowiedzUsuń
  30. CZŁOWIEKU, WRACAJ! 2 NOWE SERWERY, KTÓRYCH NIKT NIE LUBI, POLECAM RAINBOW VALLEY, TAM NIKOGO NIE MA, BO SSO NIE PISAŁO O NIM NA AKTU :D

    PLZ WÓĆ!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rok minął,
    Taka rocznica,
    Zapalmy świeczkę,
    We wspólnej żałobie.
    ~Rudy fryz

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja BFF też to ma i zostałam sama tęsknie za nią ale przyjaźń może zdziałać cuda. Może po prostu komp nie wytrzymuje i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu ty to robisz?! Skoro pisałaś bloga a inni cię lubili i TY TO LUBIŁAŚ to czemu z tym zrywasz?! Proszę zostaw bloga możesz nawet żadko coś wrzucać ale proszę chociaż coś :C

    OdpowiedzUsuń