poniedziałek, 24 lipca 2017

Misja "Mustang"

Gdzie orzeł gniazdo ma
Gdzie błękit po kres
Leży prawdziwy raj
Który mym domem jest



Serwus!

   Misja zdobycia Mustanga nie dłużyła mi się jakoś bardzo, choć padały szokujące informacje typu: "to zajmie 2 tygodnie". Na szczęście ktoś się pomylił w obliczeniach i nie były to 2 tygodnie a 4 dni

Też zawsze trzymam gaśnicę pod stołem,
 nigdy nie wiadomo kiedy mój placek zacznie się palić...
   Z opisywaniem misji spóźniłam się z jakiś miesiąc lub dwa, ale lepiej późno niż wcale xD Do opisywania też nie ma zbyt wiele, bo całość polega na uganianiu się za naszym dzikim kolegą po całym SSO i wręczaniu mu tego, czego sobie zapragnie. Mogą to być marchewki, pomarańcze, ale możemy też dostać misję specjalną! Misja ta może polegać na dostarczeniu zagubionego króliczka jego mamie czy na odnalezieniu miejsca, w które Mustang chce dotrzeć, ale najwyraźniej zapomniał jak. 

Myślałam, że dostanę Mustanga...
   Sam Mustang jest bardzo dopracowany (nawet lepiej niż ten z bajki z 2002r. XD). Samo spojrzenie na niego przypomina mi o bajce z dzieciństwa, którą obejrzałam ok. 20 razy w ciągu swojego życia i potrafię z pamięci powiedzieć jej początek :') Sentymenty...

Transakcja przyjęta.
   Jedyną rzeczą, która mi się nie podoba jest to, że nie ma wynagrodzenia za to, że na Mustanga nie można zakładać ekwipunku. Według mnie powinny być jakieś "podkowy" w których byłaby cała szybkość jakiej Mustang nie ma bez siodła, czapraka itd. Bez tego Mustang ma 17 szybkości, a taki zwyczajny startowiec w pełnym ubranku posiada tej szybkości 28. 

We are like birds of a feather. 
We are two hearts joined together. 
We will be forever as one. 
My brother under the sun. 
   Przez brak możliwości dodania bonusów Mustang nadaje się niestety tylko do sesji screenowej, jakiejś zabawy może dk, bo to w końcu Mustang jest i szpanu na dzielni, bo na Mistrzostwa niestety raczej się na nim nie przejedziemy :c

Ta kura była jakaś dziwna XD
   Ogólnie event z Mustangiem został dodany do SSO ze względu na powstanie serialu o Mustangu. Jeśli jeszcze nie widziałyście zwiastuna to TUTAJ JEST LINK. Niestety mi nie przypadł do gustu i zdecydowanie wolę wersję z 2002r. :\ Ta seria jest tylko inspirowana bajką z 2002r. i ma zupełnie inny sens. Jestem troszkę rozczarowana, bo do Mustanga mam wielki sentyment i ucieszyłam się na myśl, że powstanie coś nowego z jego udziałem.
Do potem :v




2 komentarze:

  1. wowowow wróciłaś :o szczerze (nie chce wychodzić na stalkerke XD) to prawie codziennie patrzałam czy pojawi się nowy post i wreszcie się doczekałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boźiu drogi jak ty cudowne piszesz. Masz talęt kobito, oj masz. Czekam na kolejne posty. :)
    ~Arina Sealake

    OdpowiedzUsuń