niedziela, 11 lutego 2018

Proszek wskrzeszenia i dziwności SSO...

Julia Jezus Wilknight - specjalistka w chodzeniu po wodzie

Gut morning!

Proszek wskrzeszenia wreszcie dotarł i mogę powrócić z martwych. Tymczasowo. Na jakieś dwa tygodnie. Trochę się pozmieniało w SSO od czasu ostatniego postu, ale chyba nie ma sensu wszystkiego komentować, a już na pewno nie ma sensu komentować tego, co powiedział św. Mikołaj:

Żenada :\
Mewa się ze mną zgadza :))

Jednak jako biolchem koniecznie muszę zauważyć, że SSO najwyraźniej nie rozróżnia królestw organizmów. Jakby co to borówki są w 100% roślinami xD


Z ostatnich misji najbardziej podobał mi się wyścig w zbieraniu podpisów pod kandydaturą Sigry z Ranią, która jest niewidoma xD To było świetne. Nie ma to jak wygrać z niewidomą 5:1. Ogólnie to liczba tych podpisów podobno była kosmiczna, ale potem okazało się, że 6 podpisów w zupełności wystarczyło, by móc się zgłosić w konkursie na radnego...


Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze zastanawiałam się, w jakim wieku jest nasza postać. A przynajmniej na jaki wiek kreuje naszą bohaterkę SSO. Stawiałam na jakieś 14-16 z racji tego, że jest to gra dla dzieci przedziału 8-14 lat (yyy a ja i ludzie po trzydziestce grający w tę grę są drobnymi wyjątkami XD). Jakby nie patrzeć gry dla dorosłych nie mają na swojej stronie zakładki "RODZICE". Nie wiem na ile stawiali inni, ale podczas misji dowiadujemy się, iż...

...nasza postać studiuje bądź skończyła studia. Medżik.
Wybierając odpowiednie fragmenty do przemówienia Sigry okazuje się, że idealnym zakończeniem jest obietnica podarowania każdemu kucyka. Mam jednak powody wątpić, że jest to coś o czym marzą ludzie z Dundull...


... bo po co komu kucyk, gdy ma kabriolet xD


Bywajcie,

10 komentarzy:

  1. Haha, fajny post. Wracaj częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam zaskoczona gdy czytałam o tych kucukach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Twój blog świetnie się czyta! W sumie gdy weszłam na niego pierwszy raz to pomyślałam, że to kolejny blog, którego nikt nie aktualizuje od ok. 2015r... Ale się pomyliłam, bo ten blog jest mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Minęły prawie 2 lata od ostatniego posta... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Juleg Ogóreg? Co z Tobą...? Nie chce wyjść na jakąś dziwną fankę :/ Ale po prostu świat blogów SSO bez Ciebie to żenada! No dobrze jest Melissa, ale ona nie wzbudza śmiechu jak ty. Ty potrafiłaś rozśmieszyć ludzi. Dlaczego od 3 lat nic się nie pojawia...? Może dałabyś chociaż znać, że wszystko u Ciebie w porządku i, że po prostu nie grasz w SSO...? Co z OH...? Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz i dasz znać wszystkim wiernym czytelnikom?
    Czytelnig Julega Ogórega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heloł. Dziękuję za taki miły komentarz <3 Żyję. Chwilowo wróciłam do gry. Może kiedyś wskrzeszę bloga ponownie. Obecnie gram na Cookie Valley C:

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, po prostu jestem szczera. Czekamy wiec na post c:

      Usuń
  6. Ogólnie przepraszam wszystkich za brak odzewu, ale miałam problem z komentowaniem (technologia mnie przerasta XD). Już ogarnięte :v

    OdpowiedzUsuń