niedziela, 24 sierpnia 2014

Niespodzianka w postaci nagrody pocieszenia . . . :O

Z Adą przed cs w FP

Hejooo!

  Słuchajcie, mam super nowinę! Pamiętacie pewnie jak wam mówiłam, że brałam udział w konkursie u Melissy, prawda? Główną nagrodą był SR lub SC za ok. 30 zł. Wygrała Athena. Nie byłam zawiedziona, bo wiedziałam, że moja praca nie była idealna... Weszłam sobie na e-maila. Właściwie to nie wiem po co, bo przecież konkurs u Mel już się skończył, a ja nie mailuję z nikim. Weszłam... A TU WIADOMOŚĆ OD MELISSY ! D: Myślę sobie: Kurcze.. O co chodzi? Wchodzę, a w nim Mel piszę, że zajmuję 2 miejsce w konkursie i mam do wyboru SR lub SC za 6.15. Od razu odpisałam, że wybieram SR! Mel podała nr telefonu, wszystko było ok i 100% uczciwe. Gdybym tylko miała trochę hajsu też bym zrobiła taki konkurs, ale tak jakoś nie mam ;_; Never mind xd
  Od godziny próbuję wejść na SSO, ale nie mogę. Gra się ładuje, ładuje, ładuje i nic... ładuje się w nieskończoność. Zawsze tak mam, że jak kupuję SR to mi się nie chce włączyć SSO ;_;
  Kończę... Pa paa ^^
  
Ps Zastanawiam się co z Molly... Bardzo się z nią zaprzyjaźniłam chociaż krótko się znamy. Nie odzywała się od około miesiąca (?) 




3 komentarze: