środa, 17 września 2014

Nie ma to jak czekać na coś co i tak nic nie zmieni . . .





















Hejo :)

  Samodzielna zmiana serwera już jest :) SSO nadało nawet nazwy poszczególnym serwerom :D Mój nazywa się Pancake Mountain xD Nie mówiłam wam, ale moje drugie konto z 4 levelem zostało automatycznie przeniesione na Polski Serwer... Bez mojej zgody ;< Ale dzięki temu przekonałam się jak tam jest ;D Jest bardzo fajnie, sympatyczni ... Polacy! :) Fajnie, fajnie. I jeszcze można pisać wszystkie wyrazy. 
  Dziś jak weszłam na SSO dostępna była Ada i Kate. Spotkałyśmy się, pogadałyśmy, ale nie chcą zmienić serwera ;c To nie jest tak, że jak ja się przeniosę czy całą reszta klubu to się przeniosą. One po prostu nie chcą, a ja nie mogę i nie mam prawa ich do tego zmuszać... Cookie Valley :) Fajna nazwa dla Polskiego Serwera :) Ciasteczkowa Dolina xD 
  Kurde... Dlaczego wszystko musi być takie trudne? ;< Wiem, że niektórzy mają przyjaciół za granicą, a z kolei oni mają polskich przyjaciół, którzy nie chcą się przenieść na Polski serwer, bo nie chcą ich zostawić, ponieważ oni [ci którzy mają przyjaciół zza granicy na serwerze] nie chcą zostawić przyjaciół zza granicy... Tak to zazwyczaj wygląda... Albo niektórzy też boją się zmian... Ale kurcze tak fajnie był by być na Polski Serwerze... Tam LT kosztuje 170 zł a na tym serwerze co teraz jestem 240 zł... ;_;

  Ehh... Ja chcę do Polaków, ale nie chcę zostawić przyjaciół...

2 komentarze:

  1. Yhhhh mam ten sam dylemat. ;/ mam ochote na miane ale nie chce zostawic innych bo z niektorymi znam juz sie 2 lata na sso i oni niekoniecznie sa z polski :( wiec nie przejda na pl server :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała się przenieść ale też nie chce zostawić przyjaciół z serwera i boje się że nie będzie można znów zmienić serwera na pancake mountain :(

    OdpowiedzUsuń